D-Link DHP 300 Internet over Power Adapter probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mortuus1993

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hey Helpmij.nl forumers!

Ik zit met een gigantisch irritant probleem. Ik maak verbinding met het internet via een D-link DHP 300 Internet over Power Adapter. Dat loopt uitstekend, maar sinds kort is er wel een kleine kink in de kabel. Rond de avond, meestal rond 17.30, schakelt die power adapter gewoon over naar slechts een 10de van mijn internetcapaciteit en mijn internet is al zo verschrikkelijk traag. Het kan mijn lijn niet zijn of mijn modem/router want beneden staan er nog 2 computers en die werken niet met een Power Adapter en die 2 pc's zitten nog op de normale snelheid. Voor 17.30u loopt alles goed.. Dit moet dus een instelling zijn of wat denken jullie?

Alvast Hartelijk dank voor jullie tijd
:cool:

Heb je wellicht een storingsbron die dan aangaat op dezelfde elektragroep? Ik denk aan lamp op timer, huisgenoten die lamp, tv oid aandoen?

wel ReneDirks, ik zal es ff alles uitproberen.. Ik laat je iets weten. Alvast hartelijk dank

hartelijk dank! Het was inderdaad een leeslampje met een functie om het licht te dimmen en telkens als ik mijn lampje dimpte, dimpte het ook mijn internetsignaal. Dank u wel!:p

Ah ja, dimmers zien er zo onschuldig uit, maar zijn makkelijk een bron van storing. Mooi dat 't opgelost is! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan