Brother bear
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 mei 2007
Ik heb een vraag ivm met de beveiliging van men netwerk.
Ik heb deze week een router gekocht en hem geïnstalleerd met de instalatieschijf op men laptop.
Daar heb ik een netwerknaam en code moeten intypen zodat hij beveiligd is.
Dus kan ik veilig op het net met men laptop.
Nu vandaag heb ik me een Wireless usb adaptor aangeschaft om eveneens draadloos te kunnen werken met men vaste pc.
De installatie cd van de wireless USB adapter geïnstalleerd en daarna de installatie van de router ook nog eens geïnstalleerd.
En toen had ik verbinding en werkt de pc ook draadloos.
Nu mijn vraag is...
Is deze nu ook beveiligd?
Want toen hij zocht om te verbinden met het draadloos internet vond hij men netwerk en was direct verbonden...zonder dat ik nog eens de beveiligingscode moest intypen.Is dit normaal?
Ik heb deze week een router gekocht en hem geïnstalleerd met de instalatieschijf op men laptop.
Daar heb ik een netwerknaam en code moeten intypen zodat hij beveiligd is.
Dus kan ik veilig op het net met men laptop.
Nu vandaag heb ik me een Wireless usb adaptor aangeschaft om eveneens draadloos te kunnen werken met men vaste pc.
De installatie cd van de wireless USB adapter geïnstalleerd en daarna de installatie van de router ook nog eens geïnstalleerd.
En toen had ik verbinding en werkt de pc ook draadloos.
Nu mijn vraag is...
Is deze nu ook beveiligd?
Want toen hij zocht om te verbinden met het draadloos internet vond hij men netwerk en was direct verbonden...zonder dat ik nog eens de beveiligingscode moest intypen.Is dit normaal?