d.m.v. router (draadloos op internet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bab
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bab

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Ik werk met de internet provider T-online in Dld en heb met de kabel direct verbinding. Ik wil een draadloze router aansluiten maar krijg op geen enkele manier verbinding. Noch de router kan ik benaderen nog een verbinding naar internet

Kan je de router ook niet benaderen als je de pc gewoon via een kabel op de router aansluit?

Je zult de router eerst bedraad met je notebook moeten configureren voor T-mobile. Dat gaat niet draadloos

Misschien kun je ook even aangeven over welke produkten we het hier hebben zoals modem,router etc

Hoi,
Helaas geen reactie meer...

Dan maak ik graag van de gelegenheid gebruik..
:o
Heb m'n oude eternetmodem speedtouch 510 weer Ingeplugd in de pc.
Ik probeer sinds twee dagen met mijn sitecom (108) wireless network adsl router het internet op te komen
(Planet ADSL)
Heb ook de draadloze USB-adapter geinstalleerd.(sitecom)
Pc maakt verbinding met router (lampjes branden goed) maar kan server niet vinden
In de beschrijving staat dat ik bij een USB adapter naast de TCP/IP instellingen tevens de ESSID moet instellen op ''sitecom'' en de modus op ''infrastructure''
Maar daarvoor moet ik eerst mijn webbrowser opstarten vervolgens in het adresveld een nummer intikken. Dan kom ik in een scherm waar je je gebruikersnaam en password moet intikken en dat accepteert hij dus niet..
Vanaf dat punt kom ik dus niet verder
Hopelijk kan iemand me op weg helpen?
groetjes Karin

Geplaatst door Nelina
Hoi,
Helaas geen reactie meer...

Dan maak ik graag van de gelegenheid gebruik..
:o

Ben je dezelfde persoon als de topicstarter?

Zo niet dan adviseer ik je een eigen vraag aan te maken om het overzichtelijk te houden

Oh, neem me niet kwalijk. Kwam ik hier een soortgelijk probleem tegen en er waren mensen nogal behulpzaam en aangezien er geen reactie meer is gekomen van de ''topicstarter'', ...

Maar nogmaals excuses Mario.
groeten
Karin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan