D:\ partitie niet meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gnoe2

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
Berichten
44
Hoi, ik heb een probleem.
Een tijdje geleden heb ik een boot gedaan vanaf een windows xp cd.
Zelf heb ik op mijn computer windows vista staan. Toen ik xp wou instaleren vroeg hij mij mijn partitie te formateren. Ik keek even welke partities er aanwezig waren en dit was alleen mijn c. ik had geen zin om c te formateren en heb toen alles weer hersteldmet de vista cd. Nadat ik weer in windows was was de d schijf onzichtbaar. Ook onder tweak kon ik dit niet zien. Bij taakbeheer werd er wel 20 gig niet-toegenwezen ruimte aangegeven. Wie weet hoe ik mijn d schijf weer terug kan krijgen(de bestanden hoeven niet per se behouden blijven)? Alvast heel hartelijk bedankt
 
ja maar ik heb de c partitie en de d beide niet geformateerd. Ik had bepaalde bestanden nog nodig. Nu heb ik de D partitie nodig omdat ik bestanden daar op wil zetten zodat ik mijn c partitie kan formateren. Alleen die is niet zichtbaar
 
Krijg nou... dit probleem heb ik ook :(
Dit probleem is bij ook veroorzaakt toen er veranderingen aan de schijf werden toegepast (door Partition Magic, die dacht dat de schijf fouten bevatte en wilde deze repareren). Hierna is de D partitie onzichtbaar geworden, maar hij wordt nog echter wel in schijfbeheer weergeven (niet als partitie, maar inactief ofzoiets).

Als iemand een oplossing heeft, graag! Ik wil mijn bestanden behouden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan