D schijf bleek vol , kon geen back up maken, herinstallatie bestand verwijderd....

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Mijn computer is nu 7 jaar oud en ontzettend traag geworden. Ik hoorde dat ik hem weer kan terugzetten naar fabrieksinstellingen, dus ik wilde een back up maken op de d schijf. Dit is niet gelukt omdat deze vol was was de melding. Ik heb toen een bestand verwijderd welke er op is gezet toen de computer is gemaakt ( door een computerbedrijf, zij hebben oude computer overgezet en deze computer gebouwd). Hoe krijg ik dit bestand nu terug en heb ik dit nodig straks voor de herinstallatie van Windows of kan het ook anders??
Doel is dus computer leegmaken,
Bedankt!!
:)

Zit het bestand nog in de prullenbak? Systeemherstel kun je ook proberen of anders het gratis Recuva.

Prullenbak op D schijf? waar blijven de verwijderde bestanden van de D schijf

~ik kan het niet terugvinden ook niet na systeemherstel, volgens mij geldt systeemherstel ook alleen voor de c schijf

Zoals Mik Zjegger aangeeft is recuva het programma wat je moet hebben of get data back NTFS.
Persoonlijk gebruik ik het laatste programma liever, maar recuva kun je als eerste proberen. Blijf wel van de dataschijf af, anders worden gewiste bestanden overschreven en dn kun je het vergeten.

Wat is de dataschijf? ;)

Staat het dan weer op de D schijf? En hoe kan ik dit gebruiken om de computer te herinstalleren? Moet ik de computer eerst leeghalen en zo ja hoe kun je dit het beste doen? Heeft het uberhaupt zin bij een computer van 7 jaar oud of blijft deze altijd traag? Twijfel over aankoop laptop als het heel veel gedoe is en ingewikkeld is....
Ik heb nu een back up gemaakt van de c schijf naar de D schijf.

Laatst bewerkt door een moderator:
De dataschijf is de schijf waar je je data op hebt staan.
Zo op afstand denk ik dat dat de d: schijf zou kunnen zijn.
Als je na het verwijderen van dat bestand op d: er een backup op d: gezet hebt denk ik dat je er niet meer aan komt, overschreven dus.
Je kunt het met bovengenoemde programma`s proberen maar als je het terug vindt moet je het even op een andere schijf zetten. Als het dan gered is kan het weer naar d: gekopieerd worden

Over welke windows heb je het?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan