D-schijf heeft als taak 'Videotaken', hoe kan ik dit veranderen in iets anders?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ja rune

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2003
Hey,

Ik had nadat ik mijn computer terug heb gehaald uit de back-up meteen in het begin een videobestand op de D-schijf staan, nu is deze alweer verwijderd. Echter de D-schijf van Deze Computer heeft nu de taak 'Videotaken' meegekregen. Terwijl er nu alleen mappen in staan. De C-schijf is nog steeds gewoon 'Systeemtaken'.
Hoe kan ik mijn D-schijf ook weer zo laten worden of 'Bestands- en maptaken' laten zijn.
Bij een map kun je dit makkelijk veranderen (bijv. in 'Fotoalbum') door op eigenschappen van die map te drukken en dan 'Aanpassen'. Ik zou echter niet weten hoe je zoiets doet bij een hele partitie (de D-schijf) van de HD.
Alvast bedankt

start/deze computer/rechts klik/openen/ op je schijf rechts klikken/eigenschappen. hier kan je de naam van je schijf veranderen. suc6.

Dat is niet hetgeen ik bedoel. Ik weet dat het misschien niet helemaal duidelijk is, maar ik kon het niet beter beschrijven.
Als ik de D-schijf open staat er links een apart venster met Videotaken, bestands- en maptaken, andere locaties en details. Deze dingen staan bij elke map. Nu wil ik dus die Videotaken van mijn D-schijf veranderen, omdat er helemaal geen video's meer in staan. Maar hoe?

Klik eens bovenin op Beeld.
Daarna onderin op "Ga naar > "
Vinkje weghalen bij videotaken en/of andere aanvinken.

Dat werkt ook niet, dan gaat hij gewoon naar de map die je aanklikt. Als ik zit in de D-schijf staat er ook gewoon een vinkje bij BACKUP (D:) (zo heet de D-schijf)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan