Hallo,
Ik heb een laptop (MSI GX610) gekocht met één harde schijf.
Deze is ''gesplitst'' in een ''schijf'' van 34,1GB en in een ''schijf'' van 258GB
De schijf van 34.1GB (C:\) zit zo goed als vol (nog 19mb over) maar de andere schijf is nog 244GB (D:\) van over.
Ik probeer nu een spel te installeren, maar zodra ik de setup wil openen zegt ie dit:
D:\Naam\Downloads\Rappelz\Rappelz_USA_Epic5_Part2.exe
Onvoldoende schijfruimte beschikbaar.
Ik heb het spel dus wel naar de D:\ schijf gedownload, maar hij lijkt hem dus te installeren naar de C:\ schijf.
Er draait nu als OS, Windows Vista op.
PS: De C:\ schijf heeft als naam: OS_Install
De D:\ schijf heeft als naam: Data
De schijf is trouwens NTFS
Kan iemand mij helpen!?
Bedankt
Edit: Het is me inmiddels al gelukt om het spel erop te zetten,
maar tijdens de setup van dat spel stond er automatisch dat hij op de C:\ schijf zou worden geinstalleerd, dat heb ik nu dus veranderd in D:\
Hoe kan ik zorgen dat de D:\ schijf voortaan de C:\ schijf is en de C:\ dus de D:\??
Edit2: Ik heb weer 10GB op de C:\ schijf vrij gemaakt
en ben nu alle spellen weer op de D:\ schijf aan het installeren,
Weet alleen nogniet hoe ik de D:\ schijf kan benoemen tot C:\ schijf.
Weet iemand dat misschien nog??
Ik heb een laptop (MSI GX610) gekocht met één harde schijf.
Deze is ''gesplitst'' in een ''schijf'' van 34,1GB en in een ''schijf'' van 258GB
De schijf van 34.1GB (C:\) zit zo goed als vol (nog 19mb over) maar de andere schijf is nog 244GB (D:\) van over.
Ik probeer nu een spel te installeren, maar zodra ik de setup wil openen zegt ie dit:
D:\Naam\Downloads\Rappelz\Rappelz_USA_Epic5_Part2.exe
Onvoldoende schijfruimte beschikbaar.
Ik heb het spel dus wel naar de D:\ schijf gedownload, maar hij lijkt hem dus te installeren naar de C:\ schijf.
Er draait nu als OS, Windows Vista op.
PS: De C:\ schijf heeft als naam: OS_Install
De D:\ schijf heeft als naam: Data
De schijf is trouwens NTFS
Kan iemand mij helpen!?
Bedankt
Edit: Het is me inmiddels al gelukt om het spel erop te zetten,
maar tijdens de setup van dat spel stond er automatisch dat hij op de C:\ schijf zou worden geinstalleerd, dat heb ik nu dus veranderd in D:\
Hoe kan ik zorgen dat de D:\ schijf voortaan de C:\ schijf is en de C:\ dus de D:\??
Edit2: Ik heb weer 10GB op de C:\ schijf vrij gemaakt

Weet alleen nogniet hoe ik de D:\ schijf kan benoemen tot C:\ schijf.
Weet iemand dat misschien nog??
Laatst bewerkt: