D-SUB aansluiting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Egel007

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Berichten
271
Hey,

Ik heb vandaag m'n bestelling binnengehad van de MyCom.
Het betreft een systeemkast van Aopen en een ASUS moederbord (ASUS P5KPL).
Nu heb ik heel mijn computer in elkaar gezet, en nu blijkt het dat ik mijn monitor niet aan kan sluiten omdat de D-SUB aansluiting niet past. Wat nu?! :shocked:
In plaats van de D-SUB aansluiting zit er een groene aansluiting op die er op lijkt, maar die niet past.

Ik zit hier wel een beetje erg mee... Dus is er een oplossing, etc?
Bij voorbaat dank!
 
De oplossing is een grafische kaart erbij kopen: Dit moederbord heeft namelijk geen geïntegreerde videokaart.
De groene aansluiting waar je het over had is een seriele aansluiting voor bijv. een seriele muis of een extern (fax-)modem.

Tijs.
 
Oké, harstikke bedankt!
En, nu heb ik al eventjes zitten kijken naar een grafische kaart met wel die aansluiting. Nu kwam ik uit op de ASUS EN8600GT MAGIC/HTP 512mb. Is dat een beetje een grafische kaart waarmee ik fantsoenlijk games als De Sims 2 mee kan spelen, etc? ;)
 
Ik ben niet op de hoogte van wat beter/slechter is als het over pc-hardware gaat.
Ik raad je dus aan om deze vraag op Opgelost te zetten en een nieuwe vraag te stellen met de vraag voor advies over de grafische kaart die je noemde. Die nieuwe vraag niet in de Moederbord-sectie plaatsen. ;)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Voor het type spellen dat TS wil spelen is die 8600GT prima, geen enkel probleem!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan