• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

D360 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomido

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2013
Berichten
5
Als ik in excel wil berekenen hoeveel dagen er tussen 2 tijden zit moet ik d360 gebruiken (volgens mijn boek) als ik dit heb gedaan krijg ik =D360(B4;D4;WAAR) krijg ik altijd als uitkomst #VERW! weet iemand hoe dit komt?
 
Dan krijg ik #NAAM? ik heb zelf ook al geprobeerd wat in die link stond maar ook dat hielp niet
 
Dan kan je beter even een voorbeeldje plaatsen. Of heb je een Engelse versie? Dan zal het iets zijn als days360 en onwaar zal je aan moeten passen in false.
 
Laatst bewerkt:
Test deze dan eens:
Code:
=DATUMVERSCHIL(B4;D4;"d")
 
Ik heb via de link van VenA een hotfix gedownload voor Excel en die geinstalleerd en nu werkt het weer wel. Bleek een fout te zijn in excel zelf. Allen bedankt voor antwoorden
 
Mooi dat het opgelost is.

@Cobbe,
Even een klein vraagje tussendoor. Jij opperde de functie DATUMVERSCHIL () weet jij toevallig hoe het kan dat deze in XL2007 Pro Nl wel werkt maar deze niet als standaardfunctie wordt gezien?
 
Da bin ich überfraacht! :)

Het is wel zo dat die functie bij mij gewoon werkt in xl2000 - xl2007 en xl2013.
En het werkt zonder de invoegtoepassing Analisys Toolpack.
 
Deze functie was alleen gedocumenteerd in de 2000 versie
De functie bleef beschikbaar maar ongedocumenteerd.

Waarschijnlijk om dat hij niet altijd de juiste uitslag geeft.
Bekijk dit bestandje maar eens.
 

Bijlagen

  • datedif foutje.xlsm
    8,6 KB · Weergaven: 64
Beiden dank voor het antwoord op mijn tussendoor vraagje:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan