d3d9.dll downloaden "gevaarlijk" ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
ik kan de game The Darkness2 niet aan de praat krijgen.
ik krijg enkel een zwart beeld na het starten van de game en wanneer ik de muis klik dan zie ik wel even een
paars cirkeltje draaien maar dat is dan ook alles.
dit is een bekend probleem, on line staat t veel beschreven en de mogelijke oplossingen.
ik heb ze zowat allemaal geprobeert zonder succes.

nu las ik net ergens dat wanneer ik d3d9.dll installeer ik wel de game kan spelen, (proberen waard dus).
ik heb mijn DirectX geupload en die zou t dus moeten fixen dan, maar niet dus.
nu kan ik op sites d3d9.dll zelf downloaden maar dit wordt sterk afgeraden omdat je dan andere troep meekrijgt.
dit geld voor alle .dll downloads.

mijn vraag is, is dit waar, of is dit weer enkel een manier om mensen bang te maken voor torrents ed.
de game is dus een torrent.

weet dat Helpmij nogal gevoelig is wat torrents betreft, maar mijn vraag gaat dus niet over torrents.
wie weet een antwoord, en eventueel een goede download site ervoor?

alvast bedankt,
Leon

ja, die site ken ik zo vind je er nog wel 10 als je even googeld, maar dat is nu juist t probleem
zoals ik boven al omschreef, (denk dat je niet te tijd hebt genomen om t helemaal even te lezen).
want als je dll bestanden van dat soort sites af haalt dan krijg je dus schijnbaar allemaal troep mee,
of niet, dat wil ik dus weten voornamelijk.

weet je dat misschien ook?

leon

Ik had je vraag wel helemaal gelezen hoor ;)

Wat ik bedoelde is dat dat wel een goede site is(goeie ervarings mee)
Ik weet natuurlijk niet of dit bestand zonder troep is maar ik heb al aardig veel andere dingen daar van gedownload en volgens mij waren ze allemaal zonder "troep":D

Veel succes met je vraag!

ok, bedeankt.
en het kan best zijn hoor dat t zonder troep is.
ze waarschuwen zo vaak voor dingen omdat soms het fout kan gaan.
neem torrents, iedereen waarschuwt dat het gebruik daarvan gelijk staat met je deur
open zetten voor de meest verschrikkelijke virussen. onzin! gebruik al 10 jaar torrents
en heb maar een enkel virus soms gevonden. dus, zal dan maar eens die .ddl van die
site downloaden.

bedankt,
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan