SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
ik kan de game The Darkness2 niet aan de praat krijgen.
ik krijg enkel een zwart beeld na het starten van de game en wanneer ik de muis klik dan zie ik wel even een
paars cirkeltje draaien maar dat is dan ook alles.
dit is een bekend probleem, on line staat t veel beschreven en de mogelijke oplossingen.
ik heb ze zowat allemaal geprobeert zonder succes.
nu las ik net ergens dat wanneer ik d3d9.dll installeer ik wel de game kan spelen, (proberen waard dus).
ik heb mijn DirectX geupload en die zou t dus moeten fixen dan, maar niet dus.
nu kan ik op sites d3d9.dll zelf downloaden maar dit wordt sterk afgeraden omdat je dan andere troep meekrijgt.
dit geld voor alle .dll downloads.
mijn vraag is, is dit waar, of is dit weer enkel een manier om mensen bang te maken voor torrents ed.
de game is dus een torrent.
weet dat Helpmij nogal gevoelig is wat torrents betreft, maar mijn vraag gaat dus niet over torrents.
wie weet een antwoord, en eventueel een goede download site ervoor?
alvast bedankt,
Leon
ik krijg enkel een zwart beeld na het starten van de game en wanneer ik de muis klik dan zie ik wel even een
paars cirkeltje draaien maar dat is dan ook alles.
dit is een bekend probleem, on line staat t veel beschreven en de mogelijke oplossingen.
ik heb ze zowat allemaal geprobeert zonder succes.
nu las ik net ergens dat wanneer ik d3d9.dll installeer ik wel de game kan spelen, (proberen waard dus).
ik heb mijn DirectX geupload en die zou t dus moeten fixen dan, maar niet dus.
nu kan ik op sites d3d9.dll zelf downloaden maar dit wordt sterk afgeraden omdat je dan andere troep meekrijgt.
dit geld voor alle .dll downloads.
mijn vraag is, is dit waar, of is dit weer enkel een manier om mensen bang te maken voor torrents ed.
de game is dus een torrent.
weet dat Helpmij nogal gevoelig is wat torrents betreft, maar mijn vraag gaat dus niet over torrents.
wie weet een antwoord, en eventueel een goede download site ervoor?
alvast bedankt,
Leon