D600 unlocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

magux

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Hoi, ik heb een samsung D600, er zat ooit een simkaartbij. Als ik nu een simkaart er in doe van mijn oude telefoon, moet ik een code invoeren, maar die weet ik dus niet. Weet iemand mischien hoe ik hem helemaal kan resetten.

Ik heb wel Unlock programma's, maar dan moet ik me IMEI code invullen maar die weet ik dus niet.:(

Ik heb egt hulp nodig:confused:

Ja dat zou je een IMEI nummer op moeten leveren, als je tenminste in de telefoon kan komen :rolleyes:

Hoe kom je aan deze telefoon dan? De vorige eigenaar heeft namelijk een sim-beveiliging ingesteld om te voorkomen dat er een andere simkaart in kan worden gezet.

Kwestie van de vorige eigenaar benaderen...

*#06#

Getest @ D600, dus hier hoeven geen reacties meer op...

Dit is het probleem:

Als ik de telefoon aan wil doen geeft hij een netwerk blokkering (dan moet je een code invoeren).
Ik heb nu dus een code ingevoerd die de netwerkblokkering weg zou moeten halen, alleen dan zegt ie: ongeldig aantal parameters.

Ik snap er niks meer van

Laatst bewerkt:
Nogmaals, hoe kom je aan de telefoon?

Gekregen van een vriend, hij is de simkaart kwijt. Het was een T-mobile prepaid

Vraag je vriend eens naar wachtwoorden die hij voor de telefoon heeft gebruikt, aangezien hij degene is geweest die ze heeft ingesteld :rolleyes:

Gekregen van een vriend, hij is de simkaart kwijt. Het was een T-mobile prepaid

dan tik je google ff aan, ga je op je gemakkie zoeken naar een key genereator die een code samenstelt afhankelijk van de provider, land, merk telefoon, type telefoon en imei- nummer:thumb:

die genereert een paar codes die je kunt proberen. zie de samengestelde code als een commando in cmd op je comp.

heb ik toendertijd ook gehad met een nokia 3310. heb het progje nog op m'n pc staan maar biedt alleen ondersteuning voor nokia:D

greetz.....:cool:

Ik heb heel veel van die programma's maar als ik ze start werken ze niet omdat ze bestanden missen.

Dat programma had ik al geprobeerd, en ik heb ook al heel veel codes ingetoets op me mobiel. Maar als ik dat deed ging hij wel resetten en was alles duits.
Toen kon ik me pincode invoeren (gedaan) en toen kwam er weer netwerkblokering. Kun je daar geen code voor genereren?

Mijn advies? Laat al die programma voor wat ze zijn, waarschijnlijk doe je er meer kwaad mee dan goed, en bel je kameraad op van wie je de telefoon hebt (Met een andere telefoon dan de D600 :) ).

Hij heeft die codes ingevoerd dus hij zal ze ook wel weten :rolleyes:

Mijn advies? Laat al die programma voor wat ze zijn, waarschijnlijk doe je er meer kwaad mee dan goed. Hij heeft die codes ingevoerd dus hij zal ze ook wel weten :rolleyes:

dat hij de codes heeft ingevoegd is niet door hem gedaan hoor.
dat is bij t-mobile gedaan....je zal zelf op zoek moeten om die code te ''kraken''

greeeeetzzz.....:cool:

Wanneer de gsm ouder is dan 1 jaar kan je de unlock code gratis aanvragen bij T- Mobile !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan