D900 - pc studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

SOLIDD

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2006
Hallo mensen,

Ik heb nu net een jaartje mijn Samsung D900.. Werkt prima allemaal ideaal telefoontje..

Alleen het volgende:

Ik heb al mijn sms-berichten op de computer staan, deze staan in Pc-studio opgeslagen. Maar waar the ... worden deze opgeslagen? Ik heb me rot gezocht.. ook in de map van het programma zelf is niks te vinden..

Ik heb laatst de auto-update gedaan maar dit heeft alle berichten gewist.. :confused: Ik hoop dat ze nog ergens staan, maar anders is het voor de volgende keer wel handig om te weten..

Alvast bedankt! :love:

Solidd

Geprobeerd uiteraard.. ;) maar tevergeefs.. heb ook geen idee wat de titel van deze bestanden zou moeten zijn :O

Alle berichten staan in het programma zelf netjes in mappen (Inbox etc.) maar deze moeten dan toch ook ergens als bestanden worden opgeslagen?

:shocked:

probeer gericht te zoeken, zoek bijvoorbeeld naar het formaat van de bestanden of op inhoud.

Dat is het probleem juist, het formaat van de bestanden is onbekend.. in het programma zelf is hier verder ook niks over te vinden..

Met het zoeken heb ik ook diverse dingen geprobeerd, bijvoorbeeld een stukje tekst uit het bericht.. (het programma geeft de berichten trouwens ook geen titel.. wat het zoeken er niet makkelijker op maakt)

Laatst bewerkt:
Ik ga maar eens een mailtje naar Samsung sturen, kijken wat hun hierop te zeggen hebben.. Ik zet het antwoord hier ook wel neer, er zijn ongetwijfeld meer D900 gebruikers met dit probleem..

Nou.. heb terugbericht ontvangen..

Het enige dat ze vertellen is dat de berichten inderdaad alleen in het programma staan en dat deze dus niet verplaast kunnen worden naar een andere pc.. Backups maken is dus ook niet mogelijk.. Ook dat je al je berichten kwijt bent als je het programma update! :confused:

Lekker is dat.. wel slecht van dat programma :confused:

Maarja dit is dan het antwoord.. kan er alleen niks mee xD Berichten in de toekomst maar gewoon verwijderen dan.. :|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan