D900 unlocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dillondarko

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
hoi,

ik heb van mijn opa een samsung d900 gehad, maar deze heeft een simlock.

weet iemand een goed programma om deze te kunnen unlocken?

o ja, de provider van mijn opa was ''Hi''

als jullie meer willen weten zeg je het maar.

Edit, ik wil het gratis houden!

Laatst bewerkt:
gratis = unlock-code opvragen bij provider ( Hi dus ), vaak kan dat pas na 1 jaar ong.
betaald = unlocken bij een unlock-zaakje

als je gewoon een telefoonzaak in loopt en je legt het probleem voor, is er niks aan het handje en wordt je netjes geholpen .
kosten zijn een tientje.

heb mijn eerste bericht gewijzigd, dus lees maar goed door

Dan zal ik het je ff haarfijn uitleggen.
Unlockboeren hebben speciale "boxen" om een telefoon te unlocken. Deze boxen kosten duizenden pleuries. Wanneer het zo simpel zou zijn om met software een telefoon te unlocken, zouden er geen unlockboertjes zijn.
Vooral de nieuwere telefoons zijn met software bijna niet te unlocken.

Dus de goedkooptse, en natuurlijk de beste oplossing, is om eventjes naar een unlockboer te gaan wanneer het toestel jonger dan een jaar is. Is ie ouder dan een jaar, bel je de provider voor de unlockcode.

Wanneer ie ouder is als een jaar, en een gevonden/gestolen toestel is, ook naar de unlockboer.

Maar mag ik vragen waarom je moeilijk doet om 10 euro?

tuurlijk mag je erom vragen!

die 10 euro maakt eigenlijk niks uit (moeten zie niet gaan zeuren van waarom doe je moeilijk dan)
ik dacht misschien is het mogelijk!
maar, nu jij het zegt ga ik morgen naar een unlockboer bij mij in de buurt(heb er al een gevonden)

en ik heb geen zin in een heel jaar wachten! maargoed.

nou bedankt voor de moeite, ik zet mijn vraag op opgelost dan is iedereen weer blij

groetjesss

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan