D900 USB aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

sillan

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Ik probeer al een tijdje mijn D900 met een usb kabel aan mijn pc te koppelen. Ik heb PC studio geinstalleerd. Als ik deze open en vervolgens aanklik: via USB kabel aansluiten (ik heb mijn mobiel dan ook via deze kabel op de pc aangesloten) krijg ik geen verbinding.
Heb ik dan een extra SD kaart nodig? (van horen zeggen)
En voor het overzetten van foto's van mijn mobiel naar mijn pc, heb ik daar PC studio voor nodig?
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen

Ik dat probeel ook gehad, maar dan met een D500. Ben dagen bezig geweest om het op te lossen, zoals ontelbate anderen.

Heb toen voor 5,- euro een bluetooth stick gekocht en klaar!

heb destijds ook voor mijn D500 een bluetooth stick gekocht.Maar ondertussen nieuwe computer en ben de software van mij bluetooth stick kwijt:eek: Kan ik ook op internet niet terug vinden:confused:

Doet een ander apparaat het wel op de desbetreffende USB-poort?

Ja,andere apparaten werken wel op de USB-poort. Daar ligt het dus niet aan.Misschien de USB kabel zelf (die ik bij de telefoon kreeg)bedenk ik me nu...

Geeft Windows wel een melding dat ie de telefoon heeft gevonden en gaat installeren? Dat moet namelijk eerst voordat ie kan communiceren met de telefoon.

Nee,ik krijg op mijn pc geen melding. Alleen het piepje op mijn mobiel. Moet ik dan misschien nog iets op mijn mobiel inschakelen(zoals je bluetooth ook aanzet?)

Ben druk aan het zoeken,maar kan de software er nog niet tussen vinden...

Heb je van samsung al de nieuwste versie opgehaald en geinstalleerd? Op de cd staat nl nog een oude versie die problemen kan geven

Ik heb ook problemen gehad met de kabel na drie dagen werd ik ****** ziek van en heb Blutooth stick gekocht

en ik heb ook van alles geprobeert

als het goed is staat op de CD, ook USB driver install. Klik die eens aan, en laat het zijn gang gaan. Daarna zou het moeten werken. en ja, je heb PC studio wel nodig (voor zover ik weet). Bij mij werkt alles gewoon (met mijn U600 dan). Alleen loskoppelen heb ik probleempjes bij, maar heb mijn zus met haar e900 geen last van. Dus check de CD nog even :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan