kristof k
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2002
yo ik heb een tijdje geleden een router aangeschaft van het merk belkin. ik installeer de software om een netwerk te maken en sluit daarna alle pc's aan. dan laat ik de setup eerst lopen op de pc waar al internet opstond, win 98. ( ik krijg de setup zoals hij in de handleiding staat) .dan vraagt die setup of ik een diskette wil maken om de andere pc's makkelijker te configureren. ik klik op ja maar er wordt geen bestand gemaakt op die diskette. ( eerste probleem) dan ga ik naar de andere pc's ( win xp) en klik op de setup en deze blijkt een andere setup te zijn dan op win 98 waardoor ik niet kan kiezen of ik de pc toevoeg aan een netwerk. ( 2de probleem) dan wanneer ik alles geprobeert heb en toch op puur geluk een netwerk heb kunnen maken, chrast de pc waarmee ik op netwerkomgeving klik (dus eendert welke pc chrasht) ( probleem 3 ). en alsof dit ng niet erg genoeg is blijkt dat het internet niet meer werkt op de pc waar er eerst internet opstond. ( probleem 4). wanneer ik de router verwijder begint het internet weer spontaan te werken
.
is er hier nen brave mens da mij ne keer wilt vertelle hoe dat dit allemaal kan?
.

is er hier nen brave mens da mij ne keer wilt vertelle hoe dat dit allemaal kan?