Da Vinci Code - ik kom niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

snagm

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2006
Hoi allemaal,

Ik ben atm bezig met Da Vinci Code (2k-games), maar nou zit ik vast bij het "Landhuis Normandie". Ik moet hier een slot/code kraken waarbij hij aangeeft: "could it be the fibonacci sequence" . Ik geef hier de fibonacci reeks in, maar deze werkt niet. Iemand enig idee?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik zit er al even mee.
Alvast bedankt!

Er zijn verschillende vormen van de fibonacci reeks, waar het van het begingetal afhangt waar hij verder mee gaat.

als hij met 1 begint, dan is het
1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34 etc
maar als die bijv met 2 begint wordt het:
2, 2, 4, 6, 10, 16, 26, 42 etc.

Bedankt, had er zo nog niet over gedacht! Ga het meteen proberen.
--
*Hmmm... heeft niet gewerkt, toch bedankt. ( Ik heb begingetal: 1, 2, 3 en 4 geprobeerd, het leek met dat de getallen te hoog werden hierna )

Laatst bewerkt:
De puzzel met de fibonaci reeks moet je als volgt oplossen.
Gegeven is: 112358. Je moet invullen 132134, ofwel: 5+8=13, 8+13=21, 13+21=34. Dit is dus het vervolg van op de gegeven reeks met cijfers.:thumb:

hoi allemaal
ik heb een probleempje,
als ik het spel start zit iedereen door elkaar te praten.
en het valt in herhaling als Sophie Neveu en Bezu Fache aant het praten zijn.
Robert pakt de telefoon wel aan ma 1 min daarna is die weer weg, als hij alleen
maar naar Sophie's stem geluistert heeft en wil vragen of het nummer juist is.
En niets werkt of helpt het maakt nie uit wat ik doe :(
kunnen jullie mij aub helpen

lerinea zei:
hoi allemaal
ik heb een probleempje,

Je kan hier beter een nieuwe topic voor aanmaken, anders wordt dit topic zo onoverzichtelijk met 2 verschillende vragen/antwoorden die door elkaarheen lopen.

lerinea zei:
hoi allemaal
ik heb een probleempje,

Je moet hier een antwoord-apparaat-code invullen die weer op de achterkant van haar kaartje staat. Als ik me het goed herinner 454. Succes!

Ik ben inmiddels al erg ver, volgens mij bijna bij het einde.

probleem

ik zit dus vreselijk vast bij et opdracht waarbij je een enzym moet maken, ik heb dus het enzym gemaakt en op et schilderij gegooid, maar wat moet ik daarachter doen???
als ik met die meisje praat zegt ze dat we nog iets moeten zoeken... maar wat is dat??
Kan iemand me helpen??

mematii zei:
ik zit dus vreselijk vast bij et opdracht waarbij je een enzym moet maken, ik heb dus het enzym gemaakt en op et schilderij gegooid, maar wat moet ik daarachter doen???
als ik met die meisje praat zegt ze dat we nog iets moeten zoeken... maar wat is dat??
Kan iemand me helpen??

Sophie is dat meisje ;) en ze zegt dat eigenlijk altijd als je haar aanspreekt.
Over dat enzym: Ik weet het eigenlijk niet meer precies, maar ik geloof dat het zichzelf wees nadat je het enzym over het schilderij had uitgesmeerd.

P.s. Ik ben nu helemaal klaar :)

nu ben ik weer wat opgeschoven, maar ik had geen flauw idee op welke plaats ik die beelden moest plaatsen, dus ik heb effe bij walkthrough gespikt maar daar staat-->
davin09.jpg

dus de beginletters van de namen.. maar het probleem is dat ik niet weet welke beeld bij welke naam past.. weet iemand een site waarbij afbeeldingen van de beelden ook weergegeven zijn? of weet iemand ongeveer hoe dat de beelden eruit zien bij de passende naam?.. dank u..

mematii zei:
nu ben ik weer wat opgeschoven, maar ik had geen flauw idee op welke plaats ik die beelden moest plaatsen, dus ik heb effe bij walkthrough gespikt maar daar staat-->
Bekijk bijlage 33862

dus de beginletters van de namen.. maar het probleem is dat ik niet weet welke beeld bij welke naam past.. weet iemand een site waarbij afbeeldingen van de beelden ook weergegeven zijn? of weet iemand ongeveer hoe dat de beelden eruit zien bij de passende naam?.. dank u..

Je kunt de beeldjes als het goed is gewoon weer eraf pakken en dan kun je dat ook zien onder "q" (of "e" , ik weet het niet meer :D ).

help

ik ben pas bezig en heb nu het tweede code woord gevonden daar moet je een bewakker neerkloppen en kan je verder gaan ik ben al geruime tijd aan het zoeken maar zie het niet al dat ik zie zijn schilderijen die met hun vinger naar boven wijzen dus ik vermoet dat het met boven iets te maken heeft,het schilderij is johannes de doper het code woord dat ik er juist voor hadt was da vinci vereeuwwigde ingewijden op zijn doeken tussen bacchus en uriel moet men zoeken,
alvast bedankt voor de tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan