da vinci code (ps2) hulp

• Onderwerp starter Onderwerp starter yoko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yoko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2006
hallo allemaal,

kan er iemand me helpen met de da vinci code (ps2)? ik zit al vast bij het geheimschrift
dat op mona lisa staat.

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Waarmee loop je vast? Je moet met die UV-lamp alle tekens laten oplichten dan krijg je de code te zien en moet je die vertalen naar gewone letters.

Ff de topictitel aangepast. Voortaan graag een passende titel bedenken, Yoko.

yoko zei:
hallo allemaal,

kan er iemand me helpen met de da vinci code (ps2)? ik zit al vast bij het geheimschrift
dat op mona lisa staat.

alvast bedankt!

Waar licht die UV-lamp??
:shocked: ALSJEBLIEFT HELP ME!!!!
Ik ben nu al 2uur aan het zoeken :confused:

Laat maar!!

:thumb: IK heb het al,
in dat karretje achter die witte fles. :p
Maar nu ben ik al een stuk verder, ik
heb net een paar flesjes gemengd met Chitinase, dan Dismutase en dan Catalase.
(komt na Saunières Bureau, :rolleyes: tip: kijk bij de ridder op zijn bureau). Nu heb ik het schilderij schoongemaakt in de kamer ernaast en de rest van de bewakers in de buurt gedood ;) WAT NU?? ik heb zo'n bol van saturnus gepakt, en het teken van Saturnus gevonden en zo'n beeld waar een bol mist. Maar nu heb ik de bol niet meer in mijn inventaris (?) en waar ik hem had gevonden heb ik ook niet meer..

Hoe moet ik verder??? [/COLOR]

Die bol van saturnus hoef je verder niets mee te doen, komt niet in je inventaris en is alleen voor de extras. Je meot kijken wat er op dat schilderij staat nadat je het hebt schoongemaakt, dan weet je waar je naar op zoek moet gaan. In ieder geval terug naar de ruimte waar de mona lisa hangt en daar een andere deur door. Kijk anders gewoon in een walkthrough als je vast zit, die zijn er niet voor niets. Links daarnaar kun je op dit forum of in google wel vinden.

Dankje,
maar weet jij waar dat beeld dan staat?
En wat is een walkthrough? Ik heb het spel in het Nederlands.. misschien vandaar.. bedoel je hints ofzo? Want daar staat het niet bij :(

Dat beeld staat in een zijkamer van de kamer waar de mona lisa hangt.

Een walkthrough is een verslag van hoe je een spel uit moet spelen. Hier staat er bijvoorbeeld wel een van de da vinci code.

:confused: Ik vind het beeld niet...
Ik ben zooo slecht in zo'n soort spelletjes, Maar ik ben pas 13 hoor.. Op de verpakking staat 16+ :D Het boek heb ik wel gelezen, waS Heel LeUK!

Het is een van de deuren in de kamer waar de Mona Lisa hangt, ik meen rechts achterin als je binnenkomt. In ieder geval kom je genoeg bewakers tegen om te weten dat je de goede kant op gaat. De ruimte waar je komt moet je doorheen en dan heb je links geloof ik trappen naar beide kanten. In de hal daar staat het beeld wat je zoekt.

Die bol van saturnus zit op het beeld in de zaal van de Mona Lisa, daar heb je verder niets aan in het spel en kan je verder niets mee doen. Je moet naar een andere aangrenzende kamer, waar het beeld is op het schilderij wat je hebt schoongemaakt. Daar kom je verder.

heb ik schoongemaakt,
ben naar het beeld geweest...
Ik kom gewoon niet verder.
heb alle bewakers gekild,
heb het muntje en de bol!

Bij het beeld van de Nike (van het schilderij, niet die waar de bol van Saturnus lag) moet je de zegelring van Sauniere gebruiken op het 'sleutelgat'.

Hooi,
Dankje.. maar ik had het net ontdekt
vlak voordat je dat bericht had gepost. :rolleyes:
Ik ben nu in St. Clarice ofzoiets, ik weet de naam niet meer
ik ga kijken of ik daar verder kom?
X isabelle

Hoi Allemaal,

Zie hier dat ik hulp kan vragen bij het Da Vinci Code spel voor PS2.... Ik zit dus ook hartstikke vast bij de Mona Lisa...ik moet nog iets zoeken, maar wat en waar??? Wie helpt mij....raak er helemaal gefrustreerd van :mad:

Kijk even in eerder geplaatste walkthrough om te kijken wat je al wel hebt gedaan en wat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan