Da Vinci Code (PSP2) - Hoe verder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

swlkcpr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Ik zit momenteel in de Grotto bij het Mansion Normandie. Ik moet een puzzel oplossen, waarbij ik 5 vuurkorven moet aansteken. Weet iemand in welke volgorde dit moet gebeuren om door te kunnen met het spel. Ik heb al van alles geprobeerd maar zie de logica nog steeds niet. Wie kan helpen?

swlkcpr zei:
Ik zit momenteel in de Grotto bij het Mansion Normandie. Ik moet een puzzel oplossen, waarbij ik 5 vuurkorven moet aansteken. Weet iemand in welke volgorde dit moet gebeuren om door te kunnen met het spel. Ik heb al van alles geprobeerd maar zie de logica nog steeds niet. Wie kan helpen?

Hoi!

Ik heb daar ook eventjes gezeten. Het enige wat ik je bij deze puzzel kan zeggen is: gewoon door blijven rennen en aansteken! Haha, ik heb uiteindelijk ook de goede volgorde gekregen door gewoon klakkeloos rond te rennen en aan te steken.

Iemand anders die het spel ook speelt deed het ook op deze manier, dus tot nu toe nog geen logische volgorde kunnen achterhalen.

Succes!

Ik ben zelf al best ver (bij het graf van Isaac Newton). Volgens mij bijna het einde.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan