crimepjes94
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2009
hallo weer een probleem dese keer msn probleem en internet explorer als ik me wil aan melde bij msn zegt hij proyxserver en key-poorten snap er niks meer van
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zegt hij alleen: "proyxserver en key-poorten"? of zegt hij ook nog meer? Vertel even de hele foutmelding en leg even wat beter uit wat je bedoeld. Als ik jouw zin lees snap ik er ook niet van.
offtopic:
Een computer praat niet. hij geeft een foutmelding.
Doe het volgende: [Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Ga naar tabblad Verbindingen, kies knop LAN-instellingen.
Vink alles uit en druk zo vaak Ok als nodig is.
Doe iets vergelijkbaars in MSN: Kies in het menu: Extra -> Opties -> onderdeel Verbinding
Je kunt dan via knop Geavanceerde instellingen alles leegmaken als er ergens wat staat ingevuld m.b.t. proxy etc. en op Ok drukken. Je kunt in onderdeel Verbinding ook klikken op knop Starten... om de verbindingsinstellingen te testen en dan hopelijk een duidelijker melding te krijgen als er iets (nog) niet klopt.
Succes,
Tijs.
Ik snap niet uit je verhaal wat er misgaat met mijn instructies, dus pas ik, en hoop ik dat anderen je verder kunnen helpen.
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.