daar ben ik weer help a.u.b

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
hallo weer een probleem dese keer msn probleem en internet explorer als ik me wil aan melde bij msn zegt hij proyxserver en key-poorten snap er niks meer van

zegt hij alleen: "proyxserver en key-poorten"? of zegt hij ook nog meer? Vertel even de hele foutmelding en leg even wat beter uit wat je bedoeld. Als ik jouw zin lees snap ik er ook niet van.

offtopic:
Een computer praat niet. hij geeft een foutmelding.

zegt hij alleen: "proyxserver en key-poorten"? of zegt hij ook nog meer? Vertel even de hele foutmelding en leg even wat beter uit wat je bedoeld. Als ik jouw zin lees snap ik er ook niet van.

offtopic:
Een computer praat niet. hij geeft een foutmelding.

hij zegt alleen die 2 dinge ik snap er ook niks van
ik kan wel op firefox maar niet op explorer:S en ik kan geen foto uploade foutcode:80048820

Doe het volgende: [Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Ga naar tabblad Verbindingen, kies knop LAN-instellingen.
Vink alles uit en druk zo vaak Ok als nodig is.

Doe iets vergelijkbaars in MSN: Kies in het menu: Extra -> Opties -> onderdeel Verbinding
Je kunt dan via knop Geavanceerde instellingen alles leegmaken als er ergens wat staat ingevuld m.b.t. proxy etc. en op Ok drukken. Je kunt in onderdeel Verbinding ook klikken op knop Starten... om de verbindingsinstellingen te testen en dan hopelijk een duidelijker melding te krijgen als er iets (nog) niet klopt.

Succes,

Tijs.

Doe het volgende: [Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
Ga naar tabblad Verbindingen, kies knop LAN-instellingen.
Vink alles uit en druk zo vaak Ok als nodig is.

Doe iets vergelijkbaars in MSN: Kies in het menu: Extra -> Opties -> onderdeel Verbinding
Je kunt dan via knop Geavanceerde instellingen alles leegmaken als er ergens wat staat ingevuld m.b.t. proxy etc. en op Ok drukken. Je kunt in onderdeel Verbinding ook klikken op knop Starten... om de verbindingsinstellingen te testen en dan hopelijk een duidelijker melding te krijgen als er iets (nog) niet klopt.

Succes,

Tijs.

nee dat lukt ook niet maar bij verbindingen staan er ook niks als je via confuguratie ga staan er helemaal niks kan ik daar niks aan doen

Ik snap niet uit je verhaal wat er misgaat met mijn instructies, dus pas ik, en hoop ik dat anderen je verder kunnen helpen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan