daemon. herkent geen img files. hoe maak ik zelf images.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Het gaat hier over 2 onderwerpen die allebei te maken hebben met images etc.
Ik zal daarom ook helemaal niet raar opkijken als een mod hier zo komt om me te vertellen om dit in 2 topics te verdelen. Hoe dan ook zolang dit niet het geval is blijft het 1 topic.

Probleem1:

Ik heb dus film gedownload. Die was ingepakt in een image file. Ik ben gewend dat ze verpakt zijn in ISO's. HEt was deze keer dus IMG. Maar als ik dan met daemon mount image wil doen en de map open waar de IMG file instaat kan ik het niet mounte omdat de map dan leeg is. Alsof daemon het niet herkent:shocked:
Is dit normaal moet ik iets update iets instellen etc etc. Ik zou het graag willen mounte dus mocht iemand weten wat ik meot doen zeg het dan ff.

Probleem2:

Ik had vroeger battlefield 1942. Heel leuk allemaal natuurlijk alleen nu is de cd kapot. Kortom ik kan het spel niet meer spelen. Het spel stond wel geinstalleerd op mijn pc. Kan ik nu een image maken en dan mounte en dan battlefield 1942 spelen of lukt dat niet. Het is namelijk uitgepakt. Dus als ik er een image van maak heb ik een verpakte virtual image die ready to play is. Geen idee of dit kan. het antwoord is aan jullie.

Verder nog ik weet zelf niet hoe ik een image kan maken. ik had magic iso alleen dat was niet gratis en ik kon alleen images vann -300MB maken. Ook ken ik ISObuster alleen ik snap niet hoe dat progamma werkt.

Lukt dat ISO of ander formaat image niet is er dan nog een andere oplossing om het spel te kunnen spelen? Ik heb in de map van battlefield 1942 wel een no cd crack geplakt alleen dan werkt het spel op een of andere manier niet. Dan kan ik wel het spel opstarten alleen wanneer ik dan een spel (battle) wil beginnen vraagt ie naar de cd.

LAATSTE MOGELIJKHIJD!

Lukt dit dus allemaal niet. Kan ik dan ergens een image downloaden? Zo ja! Waar?
Volgens mij is deze laatste vraag over dat downloaden een beetje illegaal. Weet wel dat ik gewoon probeer mijn spel te spelen alleen omdat mijn cd het niet meer doet. Hopelijk hebben we daar begrip voor. zo niet dan heb ik dat ook voor het feit dat dit nou eenmaal een legaal forum is met het een en ander huisregels.

Bedankt alvast voor de hulp:thumb:

Over je probleem 1. Heb je in Deamontools, als je de IMG opzoekt, wel "alle bestanden" gezocht? Deamon tools moet gewoon met IMG bestanden om kunnen gaan.
(zie bijlage)
attachment.php

Over het waar te downloaden van de game, kunnen we je niet helpen.

Bijlagen

• Deamon tools.jpg
    Deamon tools.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 94
Over het waar te downloaden van de game, kunnen we je niet helpen.[/QUOTE]

"heb je in deamontools, als je de IMG opzaoekt wel "alle bestanden"gezocht?

Wat bedoel je daar precies mee?

Btw is dit windows vista of xp theme. Het ziet er owned uit namelijk;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier nog ff print screen van hoe mijn image eruit ziet enzo.

my.php

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je daar precies mee?
Zie de pijl op de screenshot, die is het venster, als je met Deamon tools de image wil laden(mounten) en op kunt zoeken.

Nee, dit is geen Vista theme. Ik gebruik Windowblinds met Transilvania als skin.

PS, je hoeft iemand niet te "quoten(citeren)", als je meteen erachter reageerd.
PS 2, je kan ook even je bericht aanpassen, als je nog wat vergeten bent.:)

THX:thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Is gelukt. Toen ik all files klikte kreeg ik ineens een 3x zo lange lijst. En dat wou ik dus ook. Bedankt voor de moeite.

graag gedaan

Dit is vaak een optie bij programma's waar je iets moet inladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan