Daemon tools : 2cd's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophya

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Hallo,

ik heb net een spel gedownload met 2 CD's.
Wanneer ik de ene CD mount en de setup begint vraagt hij na een tijdje de tweede CD in te steken voor het vervolg van de setup.
Iemand een idee hoe ik dit moet doen met Daemon tools of een ander programma? Ik kan nu de installatie dus niet voltooien...

Bedankt!

Je kunt als je gevraagt word om cd2 gewoon cd 1 unmounten. Vervolgens mount je cd2 en klikt op ok bij de vraag of je cd2 wilt insteken. Nadat je op ok hebt geklikt, gaat de instalatie verder vanaf cd2.

Je kunt als je gevraagt word om cd2 gewoon cd 1 unmounten. Vervolgens mount je cd2 en klikt op ok bij de vraag of je cd2 wilt insteken. Nadat je op ok hebt geklikt, gaat de instalatie verder vanaf cd2.

Bedankt, het spel is volledig geïnstalleerd!
wanneer ik nu echter op mijn bureaublad op het icoontje klik om te spelen krijg ik de boodschap :please insert the correct CD-rom.
Wat moet ik doen, aangezien ik die helemaal niet heb?

mount gewoon cd 1 en je moet dan kunnen spelen..
ik heb ook nfsmw 4 cd`s en met cd 1 speel ik dus dat moet wel lukken..

maar ik denk dat het probleem is dat ik geen no cd crack heb.
Ik vind er wel, maar waar moet ik die plakken? In mijn directories van het spel zitten alleen de BIN & CUE bestanden...

download sd4hide.. je kunt wel op de site zien wat je moet doen om met no crack te spelen..

download sd4hide.. je kunt wel op de site zien wat je moet doen om met no crack te spelen..

Eerlijk gezegd snap ik er niets van.
Ik leg nog even uit wat het probleem is :
Ik heb via daemon tools nu het spel geïnstalleerd en dit is gelukt, er staat een play button op mijn bureaublad, maar wanneer ik deze indruk zegt hij please insert the correct CD-ROM.
Als ik beide CD's mount heb ik nog altijd hetzelfde probleem.
Ik heb ook een crack maar wanneer ik deze open zegt hij dat er een COMMON.DLL ontbreekt.

Weet er iemand een stappenplan hoe ik het spel nu toch kan spelen?

bedankt!

wat kun je met die sd4hide ( wat voor iets krijg je voor je als je het opent?? ) zou ik graag willen weten..

je zou zo`n scherm moeten krijgen ( zie plaatje )

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    15,2 KB · Weergaven: 29
Ho stop, wacht!

Op cd1 staat als het goed is een map met de naam van diegene die het spel geupload heeft of een map met de naam Crack. Daarin staat een .exe bestand. Deze kopieer je en plak je vervolgens in de installatie map over het bestand heen dat exact dezelfde naam heeft. Je krijgt ook de vraag of je het bestand wilt vervangen. Krijg je die vraag niet, dan zit je niet in de goede map!

Nadat je deze crack hebt geplaats, kan je zonder cd spelen.

Het is niet mogelijk om met de gemounte cd het spel te starten! Ook niet met SDhide!

oké bedankt:d het is opgelost
ik heb de crack nu gewoon in de map van de game geplaatst en niet in de map waar de bin bestanden in staan...ik zag mijn fout nogal laat in.

tot ziens
Sophya

Ho stop, wacht!

Op cd1 staat als het goed is een map met de naam van diegene die het spel geupload heeft of een map met de naam Crack. Daarin staat een .exe bestand. Deze kopieer je en plak je vervolgens in de installatie map over het bestand heen dat exact dezelfde naam heeft. Je krijgt ook de vraag of je het bestand wilt vervangen. Krijg je die vraag niet, dan zit je niet in de goede map!

Nadat je deze crack hebt geplaats, kan je zonder cd spelen.

Het is niet mogelijk om met de gemounte cd het spel te starten! Ook niet met SDhide!

maar waarom kan ik dan wel een gemount cd van Need for speed most wanted wel spelen met crack zonder iets te kopieren of plakken...

maar waarom kan ik dan wel een gemount cd van Need for speed most wanted wel spelen met crack zonder iets te kopieren of plakken...

Natuurlijk is ieder spel dat je download weer anders, kan zijn dat bij jou de crack al is geplaatst op de cd en dan kan je inderdaad zo spelen. Maar voor de meeste illegale spellen geldt dat er een crack nodig is. Nu kan ik mij herinneren dat ik het "vroeger" ook wel eens anders moest doen met SDhide enzo en een aantal van de need for speed spellen hadden dat inderdaad. Maar nu is het toch 99% van de keren gewoon een kwestie van crack plakken en spelen zonder cd/dvd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan