Daemon tools en Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Berichten
2.920
Hallo,

Ik heb weer eens een probleem. Ik kan met geen mogelijkheid Daemon tools installeren.
Ik download daemon van de officiele site en daarmee dus ook de spdt die je moet installeren.

Die spdt is waarschijnlijk ook het probleem. Als ik ga installeren dan installeerd ie eerst spdt, ik moet dan opnieuw opstarten om de rest te kunnen installeren. Vervolgens begint ie weer met spdt te installeren en dat dus elke keer weer.

Ik heb gebruikersaccountbeheer al uitgezet, en ook alle mogelijke spy en virusscanners, maar dat maakt helaas niet uit.

Ik hoop dat iemand een idee heeft, want om nou overal eerst een cd/dvd van te branden gaat me een beetje te veel in de papieren lopen.
 
hmjah, ben er een middagje mee aan het stoeien geweest , maar ook de oplossingen daar werken niet.
 
Werkt hier prima, gebruik je misschien Alcohol of de virtuele drive van Nero?
 
Nee, geen alcohol en gebruik wel nero maar dacht dat ik die virtuele schijf van nero niet had meegeinstalleerd. maar zal ff kaike.
 
Nee, ik heb InCD niet geinstalleerd. Heb daar al eens meer problemen mee gehad dus die gebruik ik niet.
 
ik heb ook probleem met daemon ik draai ook vista. alleen installeerd ie wel heb laatste versie 4.10 32 bit windows. as ik mount image klik en iso open dan zegt ie please wait en daarna geeft ie geen virtuele schijf bij mijn computer aan en ook niet bij het gemounte image in de tool zelf geen letter bijvoorbeeld F: of H: ? VAAAG
 
Wel bij "Set Drive Parameters" een vrije schijfletter gegeven?

dat werkt dus niet kijk ik heb zon ingebouwde card reader waar dus al 4 verwisselbare mediums zijn opgenomen met dvdrom is de eerste vrije schrijfletter de letter I: (i) as ik dat aanklik geeft ie een error
 
Wel bij "Set Drive Parameters" een vrije schijfletter gegeven?

Daar kun je elke schijfletter aanhangen die je wilt, vergeet de gereserveerde voor de externe hdd of sticks niet, die kun je ook niet gebruiken, geef hem x of zo.
 
Ik ben overal eigenaar van, misschien dat daar het probleem zit, nu niet mee komen dat je de administrator bent, want dat is anders geregeld in Vista, lees dit maar eens.
 
Ik ben overal eigenaar van, misschien dat daar het probleem zit, nu niet mee komen dat je de administrator bent, want dat is anders geregeld in Vista, lees dit maar eens.

ey ik heb gedaan wat daar staat maar ik krijg nog steeds die error ik heb screens van gemaakt (hier als voorbeeld W: genomen)
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    31,9 KB · Weergaven: 44
  • Knipsel1.JPG
    Knipsel1.JPG
    45 KB · Weergaven: 50
oh ja nog 1 ding als ik daemon dan run geeft ie wel zon geluidje wat je ook hebt als je een usb stick aansluit ofzo
 
DaemonTools werkt toch? alleen kun je er geen schijfletter aanplakken, toch denkelijk een rechtenprobleem.

Gebruik TweakUI om te kijken of die schijfletters wel vrij zijn.
 
DaemonTools werkt toch? alleen kun je er geen schijfletter aanplakken, toch denkelijk een rechtenprobleem.

Gebruik TweakUI om te kijken of die schijfletters wel vrij zijn.

ey ten eerste heb ik nooit beweerd dat daemon zelf niet werkt alleen dat ie die 'nep' schijf maar niet aan wil maken. ten tweede waar vind ik dat tweakui dan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan