Daemon tools werkt niet! help me aub!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

stalgije

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn. Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit.

Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7)

Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn

Mvg stalgije:thumb:

Laatst bewerkt:
Probeer eens een andere versie.
En voer je het progje wel als Admin uit ?

Groet, Hessel

Ik voer hem als admin uit jah en andere versie werkt niet ook hem ik hem al 10x opnieuw geinstalleerd

windows 7 welke 32 of 64 bits versie Ik kom ook vaak dit soort probleempjes tegen...draai op 64 bits versie en dan blijkt het progje wat ik binnen heb gehaald alleen op de 32 bits versie van W7 te werken.

Ik heb 64 deze versie werkt volgens de website ook op 64 dus daar kan et niet aan liggen

Crash super bedankt

virtual clone driver werkt vooralsnog perfect bedankt voor de tip ik gebruik die voorlopig wel super makkelijk programma bijna het zelfde als daemontools

Mijn dank is groot

mvg Stalgije

zet hier maar een slotje op admins

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan