dagboek maken in je eigen website pagina. om zelf aan te passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeric

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
hallo.

ik maak een website over onze hond van me vriendin. Nu wil ze ook een soort dagboek (dogblog) bijhouden en dit nartuurlijk zelf plaatsen op onze website. Je zou dus moeten inloggen voor deze dagboek (dogblog) indien je aanpassingen wilt doen om verhalen e.d. te kunnen plaatsen, waar anderen dus niet bij kunnen.

maar hoe maak je zoiets? ik heb als enigste een webpagina aangemaakt met de menu in beeld. zie hier

waar begin ik?

Je zou bijvoorbeeld ook Wordpress kunnen installere,

ok wel zoiets wat ik idd in gedachten had.

Foto kunnen plaatsen en teksten aanpassen.
nu nog even bekijken lezen hoe dit alles werkt en wat het precies is, en dan gebruiken voor op mijn website. pfffff word me wel een klus, want ken het nog niet.

Is niet zo heel erg moeilijk hoor ;)

Je zou bijvoorbeeld ook Wordpress kunnen installere, die gebruik ik zelf ook voor een soort gelijk iets:

niet als je er al gebruik van maakt nartuurlijk :d

Maar vraag me af wat ik precies kan en etc. ik maak ook nooit blogs laat staan dat ik er wat van weet. voor mij is het een nieuw woord terwijl het jaren bestaat. ik doe zoiets nooit, en dan moet ik hem nog ff maken en plaatsen op mij pagina. pfff ja dan heb ik wel een hele klus en vooral snap ik niet waar ik begin. ben wel gestart in iedegeval met lezen.

had het bv simpeler gevonden als site's bv zoals deze:

homepage voor blog

Maar ja hoe precies zoiets voor me website gebruiken vat ik niet.

vind mogelijk wordpress wel een goede oplossing hoor, dus lees er al wel over.:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan