Dagen horizontaal weergeven in form/rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

akolbach

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
Goedemorgen,

Op het moment ben ik bezig met een arbeidsregistratie programma in access. Hiervoor heb ik al een paar schermen gemaakt die op een touchscreen pc met barcode scanner draaien.

De gegevens stromen dus binnen, dat gaat allemaal goed.

Maar nu wil ik graag een formulier ontwerpen waarin de weken verticaal weergegeven worden (geen probleem natuurlijk) en de dagen van de week horizontaal (ma,di,wo,…). Dit is dus mijn probleem, hoe krijg ik de dagen van de week zo in het formulier dat ik per dag van de week de gewerkte uren kan zien?

Het zelfde geldt voor een rapport die ik aan het einde van de week uit wil printen als overzicht voor de medewerkers, hier komen de namen van de medewerkers verticaal te staan de dagen van de week horizontaal boven aan.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Arjan

Heb je het al met een kruistabel geprobeerd?

Heb je het al met een kruistabel geprobeerd?

Ja, dat heb ik al geprobeert, maar dan krijg in het rapport een vaste datum uit de kruistabel als je het rapport aanmaakt. Datum moet variable blijven aan de hand van de gekozen week.

Als ik van een kruistabel een formulier probeer te maken lukt dit niet, ik krijg van maar 1 record te zien uit de kruistabel en een standaar layout, geen kruistabel weergave of zo.

Arjan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan