• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

dagen weken maanden aanpasse aan een jaartal...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bednar

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
hallo,

ik heb nu een excel bestand met 14 tabbladen (periodes) het eerste tabblad [tabblad 1] die krijgt altijd handmatig een jaartal toegekent, en vervolgens krijgen 2 t/m 14 [periode 2 t/m 14] ook diezelde jaartallen automatisch aangepast.

Elke periode is eigenlijk en maand ( 4 weken), alle werkdagen staan bij elke periode[elk tabblad] onder het jaartal per week uit gesorteerd(alleen de werkdagen - zonder za/zo dus)

Nu zou ik graag willen : als ik bij tabblad 1 het jaartal op bijv. 2002 zet, en vervolgens passen automatisch alle andere tabbladen zich ook aan met hetzelfde jaartal,dat ook de datums van de maand (4 weken) automatisch bij elk tabblad kloppent word ingevuld.

maar ik weet niet hoe ik dt voorelaak krijg...:o

alvast bedenkt voor de hulp...

Mvg. Bednar

een voorbeeld helpt

als je een voorbeeldje erbij zet is het gemakkelijker.

steven

Bednar,

Kijk eens of je hier iets mee kunt.
De Weeknummers kun je eventueel via opmaak gelijk aan de achtergrondkleur maken.
Maar je mag ze niet verwijderen, zijn nodig voor de weekdagen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan