Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Sorry maar het werk nog niet zo als moet.radar zei:Feldon,Richard,
Inderdaad,
Ik had de formule op de bewuste regel wel al aangepast (regel van 11 uur, doch niet gekopieerd naar andere regels.
En laat ik nu juist van die andere regels de formule naar het vorig bericht gekopieerd hebben.
Bij deze de juiste versie:
=ALS(F5<=8;F5*$B$11;ALS(EN(F5>8;F5<=10);8*$B$11+G5*(1+$B$12)*$B$11;ALS(F5>10;8*$B$11+2*(1+$B$12)*$B$11+(G5-2)*(1+$B$13)*$B$11)))
In jouw formule Richard heb je absolute waardes meegegeven voor de toeslagen en salaris, waardoor aanpassing van de percentages niet automatisch in de formule wordt meegenomen.
Groet,
Radar
Sorry !radar zei:Feldon,
Ik heb formule toegevoegd aan jouw bestand, zie bijlage.
Voor zover ik kan beoordelen is dit een juiste berekening.
Laat me even weten waar het fout gaat.
Groet,
Radar
Ook prachtig ! :thumb:franç zei:Typ in H5:
=((MAX(F5-10;0)+MAX(F5-8;0))*0,5+F5)*$B$11
en kopieer naar beneden t/m H9
franç.
Ja, maar let wel op dat dat alleen geldt als de verhouding 50%-100% in B12-B13 niet wijzigt. Wil je een oplossing die geldig blijft ongeacht wat erin B12-B13 staat, gebruik dan in H5:Feldon zei:Nu kan ik ook zo doen :
=((MAX(F5-10;0)+MAX(F5-8;0))*$B$12+F5)*$B$11
Je bent ongelofelijk ! :shocked: :thumb:franç zei:Ja, maar let wel op dat dat alleen geldt als de verhouding 50%-100% in B12-B13 niet wijzigt. Wil je een oplossing die geldig blijft ongeacht wat erin B12-B13 staat, gebruik dan in H5:
=(F5+MAX(MIN(F5-8;2);0)*$B$12+MAX(F5-10;0)*$B$13)*$B$11
en kopieer naar beneden.
franç.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.