Dagplanning overbrengen naar summiere samenvatting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Textor

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2016
Beste leden,

Mijn derde verschijning hier... Ik heb een gedrocht gemaakt, dat dan nog niet eens werkt bij een herhaling (zie bijlage). Ik krijg een query aangeleverd in Excel en wil daar een synthese uit puren. Ik wil weten hoeveel verschillende kappersbehandelingen ik die dag heb en per vooraf gedefinieerd uur.
Bij gebrek aan kennis heb ik twee macro's gepikkediefd op internet:
- één om ervoor te zorgen dat bij elk persoon in kolom A een behandeling komt
- één om de rijen te verwijderen waar er lege cellen in kolom Uur staan (daardoor verlies ik ook de speciale behandelingen onderaan, maar soit)
Ik heb dan zo goed en kwaad als het ging een macro opgenomen, maar als ik probeer die te herhalen, dan stoot ik op het probleem dat hij elke nieuwe Draaitabel een nieuw nummer geeft (ik heb geprobeerd om dat op te lossen met een *, maar dat lukt alleen maar in de films...
Eenmaal de draaitabel gemaakt, heb ik met de draaitabel.ophalen een link gemaakt op blad samenvatting.
Belangrijk : elke dag kunnen er meer of minder (of geen) afspraken zijn, sommige behandelingen vinden niet elke dag plaats en elk uur komt ook niet elke dag voor. Er kunnen nieuwe uren en behandelingen aangevat worden ook (ik probeer wel zo goed mogelijk alle behandelingen en uren al te voorzien).
En als uitsmijter kan ik zeggen dat hij ondanks de weinige data, er wel een tijdje over doet.
Wie durft?

Bekijk bijlage TestDraaitabel.zip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan