Daily Mail screensaver hoe te verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsme

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2001
Hai. Ik twijfel of ik dit wel in dit forum moet plaatsen. iig in deze categorie.

Mijn probleem is ik kom elke dag op de daily mail site en gisteren heb ik denk ik per ongeluk toen ik een advertentie wilde blokkeren juist de add dus de screensaver gedownload.
Het rare is ik zie het niet staan bij mijn chrome downloads.

dit was waar het begon. http://www.dailymail.co.uk/screensaver

en nu las ik op de dm site kom heb ik dus allerlei vervelende toestanden. een rare achtergrond en ook een soort van bewegende plaatjes wat enorm irritant is en alles is heel slow.

Maar he gekke is dat als ik google op daily mail screensaver ik nauwelijks hits krijg.
Nu heb ik en spybot search en malwarebytes laten scannen maar die vonden dus niets.
Ook heb ik de technische staf van de dm gemaild maar vraag me af of ik antwoord zal krijgen.
Ik vind het allemaal erg vreemd. Nergens hoe je het kunt verwijderen en geen zoekacties van anderen over dit probleem?
alvast bedankt

het gekke is dat ik nu mijn adblock plus uit zet ik niet meer die rare achtergrond krijg. (maar wel alle andere adds)

Laatst bewerkt:
Dus jij denkt aan een virus? Ik ga iig even kijken of dat helpt. merci

Hoi,
Ik dacht dat je dat zelf dacht
Nu heb ik en spybot search en malwarebytes laten scannen
Maar proberen kan geen kwaad, je weet maar nooit
greetz

weird screensaver background.jpg

Zie de zijkanten. dat is dus van die screensaver.
Nee ik weet het niet maar the daily mail is een hele drukbezochte website dus vind het al raar dat er nauwelijks zoek resultaten zijn op screensaver daily mail.

Ik heb het programma gedownload en had nog wel wat troep maar helaas het is er nog steeds,

Oke nog meer info.
Ik deed firefox aan en daar was het nog erger. een grote add met screensaver er op.
Toen internet explorer en daar niet. Maar wel advertenties en toen zag ik dat chrome en ff beide adblock hebben dus dat moet er mee te maken hebben.
Ik ga de adblock er afhalen en zien wat er dan gebeurt.

Laatst bewerkt:
Even nog even vertellen hoe dit is afgelopen. Wat bleek zoals ik al zei het kwam juist DOOR de add blocker. Ongelooflijk eigenlijk. Heb add blockers beide verwijderd en opnieuw een geinstalleerd en probleem was weg.

Heb de vraag als opgelost aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan