Dankzij Safe-Mode alles kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

animalforever

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Hallo,
Ik heb mijn computer opgestart met Safe-Mode. Later heb ik hem weer normaal opgestart, maar nu ben ik al mijn bestanden kwijt :shocked: Weet iemand waar ik deze kan vinden, of hoe ik ze terug kan halen?
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,
kun je ff aangeven waarom je in de veilge modus bent opgestart? Dat doe je n.l. niet voor niets, daar is meestal een reden voor.
Wat heb je precies gedaan in de veilige modus? Je raakt niet zomaar je bestanden kwijt alleen door het feit dat je in de veilige modus bent opgestart.

Laatst bewerkt:
Ik denk zo 123, dat je niet je bestanden kwijt bent .. Maar dat jouw gebruikers profiel in windows ge-crasht is, op zich niets geks (dat gebeurt wel eens vaker). Ik gok, dat als je even goed zoekt (ook in de verborgen bestanden), dat je je jouw profiel weer zo boven water kan toveren, en dus ook jouw bestanden die je nu op het moment mist :)

Suc6! ;)

Ik ben in de veilige modus opgestart omdat, als ik de computer normaal opstartte, hij een virus activeerde wat mijn computer na 1 minuut uitschakelde. Daardoor kon ik eigenlijk nooit wat doen op de pc. Het programma heette UniBlue en dat heb ik in de Safe-Mode verwijderd.

Ik heb verder al een tijdje gezocht naar bestanden (hoe kan ik dat het beste doen?) maar ben nog niks tegengekomen..

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan