Dansende muisaanwijzer ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Besturingssysteem
Win11
Hoi, mn moeders laptop ( ASUS X51R serie..) heeft al een poosje last van een dansende muisaanwijzer ....

Het begint inmiddels zeer irritant te worden, Wat valt eraan te doen??
Het dansen (op en neer bewegende uitvoering) gebeurt zowel zónder muis alswel met bedrade muis.

Hoi,

Gebeurt dit als je 'niets' doet, of pas als je met bepaalde programma's werkt?

Dit gebeurt dus als er verder niets gedaan word, op mn eigen laptop gebeurd het niet, ook niet op de ouwe laptop van me

Het OS waar moeders laptop mee draait is Vista Home , mediacenter??

Niemand verder een idee of oplossing??

Heb je wel een normale muisaanwijzer aanstaan een geen geanimeerde?

Het is het standaard pijltje ....
Net als bij mijn laptop, we houden niet zo van opschmucken ....

Hoi,

Mocht je dat nog niet hebben geprobeerd: maak eens een nieuwe Windows-gebruiker aan en kijk of het daar ook is.
Zo niet, dan wordt er een programma, dll of device geladen onder jou account, althans een poging daartoe. Probleem is dat het dan een heel gepuzzel kan zijn om te ontdekken welke.

misschien toevallig sp1 voor Vista geinstaleerd?

dan kan het zijn dat je de videokaart driver opnieuw moet instaleren.

@Ton

Justem! Dat móet 'm zijn.
Ik was het namelijk 'kwijt'.
Heb onlangs hetzelfde gehad met een (HP) laptop van een 'klantje' en het opnieuw installeren van de driver van de grafische kaart nadat SP1 was geïnstalleerd was inderdaad de oplossing.

Ik zie nu ook dit topic staan, en wou even bedanken voor de (mogelijke) oplossing. Heb er namelijk ook last van. Nu nog uitvinden hoe je precies een driver netjes verwijdert :P

@Ton

Justem! Dat móet 'm zijn.
Ik was het namelijk 'kwijt'.
Heb onlangs hetzelfde gehad met een (HP) laptop van een 'klantje' en het opnieuw installeren van de driver van de grafische kaart nadat SP1 was geïnstalleerd was inderdaad de oplossing.

hoop dat het voor Whittey ook de oplossing is :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan