Dap

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjcmmol

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
Ik heb de Download Accelarator Plus gedwonload en geinstalleerd en vervolgens Spybot gedraaid. Daar wordt DAP geidentificeerd als een vervelend iets.
Vraag: is het onverstandig om DAP te gebruiken?

Het schijnt dat DAP sinds kort geen spyware meer bevat, vroeger deed het het sowieso wel. Ik kan je niet met 100% zekerheid zeggen of er helemaal geen spyware meer in DAP aanwezig is. Ik heb het zelf ook op mijn PC gehad, en alleen het verwijderen van DAP (de-installeren) werkte om de regels die door Spybot gevonden werden te verwijderen. Ik zou zelf geen enkele "download acclerator" gebruiken, je kunt immers nooit weten of ze zelf geen zooi spyware mee installeren ;)

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
k zou zelf geen enkele "download acclerator" gebruiken, je kunt immers nooit weten of ze zelf geen zooi spyware mee installeren ;)

Inderdaad! Laatst is zelfs bewezen dat de Download accelerators geen tot zeer weinig nut hebben. Soms werken ze zelfs negatief (dat je snelheid erop achteruit gaat)

Een downloadMANAGER daarintegen kan ik wel handig vinden.
Sindskort gebruik ik de opensource winwget.

:thumb: Wij gebruiken Download Accelerator van Westbyte Software versie 3.2.1.779 en dit werkt prima en noch Spybot noch Ad-aware heeft opmerkingen gemaakt.
Een pluspunt is trouwens de Nederlandse interface en de vele opties,ik heb destijds proggies ge-download met en zonder de Accelerator als test en dat ging toch vlugger hoor,dus staat ie nog op onze Pc
Greetz

Dank voor de info

Ik heb nu de neiging op DAP te verwijderen. Ik zal zien of ik de andere versneller zal downloaden.

Sijmen Mol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan