• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dart sheet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickuitulft

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
Ik heb misschien wel een complexe vraag.

Als bijlage heb ik het bestand toegevoegd.

Op het werkblad wedstrijd heb ik een keuze lijst gemaak van personen.
Deze moeten op blad 3 komen in de juiste kolom bij de juiste personn met het juiste behaalde aantal punten.

Indien je nog vragen hebt dan hoor ik het graag

Gr Rick

Bijlagen

complex?

Rick,

wat mij betreft:

de vraag is eerder onduidelijk dan complex.

Kun je in een extra blad aanegeven hoe het resultaat er uit moet zien?

Rick,

Ik ben al behoorlijk ver met een mooi en uitgebreid dart progje welke we nu al gebruiken voor onze competitie wedstrijden. Wellicht handiger als we samen aan een nog mooier totaal product werken ?

Rick,

wat mij betreft:

de vraag is eerder onduidelijk dan complex.

Kun je in een extra blad aanegeven hoe het resultaat er uit moet zien?

Haije, ik wil je het bestand wel emailen maar dat is 400 kb.

Ik hoor van jouw.

Rick,

Ik ben al behoorlijk ver met een mooi en uitgebreid dart progje welke we nu al gebruiken voor onze competitie wedstrijden. Wellicht handiger als we samen aan een nog mooier totaal product werken ?

Heb je een voorbeeld van dat prog?

terug

Rick,

ik denk dat je beter met Revdutchie aan de slag kunt, ik trek me uit deze discussie terug

Succes samen

Is goed ik wacht het af?

Ok, bij deze. Ik hoop dat onze VBA experts hier niet meekijken, want dit is het resultaat van 8 weken steeds een beetje meer geleerd. Komend weekend ga ik van scratch af aan weer beginnen. De Layout van Single en Tactics blijft wel zo. De rest van de sheets zullen userforms worden. Het is zo gemaakt dat het ook goed op schermen is te volgen in bigscreen modus. Bij ons in het cafe hangen 5 schermen door de hele bar. Dus iedereen kan volgen wat er op het bord gebeurd :-)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ok, bij deze. Ik hoop dat onze VBA experts hier niet meekijken, want dit is het resultaat van 8 weken steeds een beetje meer geleerd. Komend weekend ga ik van scratch af aan weer beginnen. De Layout van Single en Tactics blijft wel zo. De rest van de sheets zullen userforms worden. Het is zo gemaakt dat het ook goed op schermen is te volgen in bigscreen modus. Bij ons in het cafe hangen 5 schermen door de hele bar. Dus iedereen kan volgen wat er op het bord gebeurd :-)

Zoiets heb ik al. Ik ben dus nu bezig voor individuele statistieken.

Zoiets heb ik al. Ik ben dus nu bezig voor individuele statistieken.

Huh ?? Waarom heb je dan al die pulldown menuutjes ? dat gaat bij mij automatisch. Spelersnamen staan er in deze versie idd nog niet bij net zo als de toernooi module nog niet. Staat op de planning voor dit weekend, inlcusief gemiddeldes, uitgooi percentages etc etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan