• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dashboard met verwijzingen naar > 200bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kv41282

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2007
Binnen ons bedrijf zijn er excel bestanden gebruikt om vragenlijsten (helaas niet te delen als voorbeeld) te maken. Nou is de wens om deze bestanden te analyseren op een dashboard. Gelukkig zijn alle bestanden geheel hetzelfde. Dus de gegevens staan altijd op dezelfde tabbladen en cellen. Echter zijn het meer dan 200 bestanden.
Is het mogelijk om alle gegevens te verzamelen waarbij de verwijzing via een formule wordt gemaakt? Zodat ik alleen de bestands naar tabblad en cel in die formule achter elkaar zet om de verwijzing te maken. Als ik de formule tekst.samenvoegen gebruik kom ik natuurlijk al een geen eind maar dan werkt het nog niet als verwijzing. Of denk ik te moeilijk?

Kijk eens naar power query

Zet alle gegevens in plaats van in 200 bestanden gewoon eenvoudig in 1 werkblad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan