• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Dashboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amstellovich1967

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2017
Beste leden,

Ik ben bezig met het bouwen van een Dashboard en zou graag de gegevens willen koppelen aan een userform.
Waarbij er geen gegevens gewijzigd hoeven te worden , de gegevens in de huidige tabel (A51:AA104) worden straks automatisch per week gevuld vanuit een ander bestand.
De opmaak van het userform heb ik al gemaakt alleen vraag ik mij af hoe ik deze gekoppeld krijg aan de tabel.
In de listbox zou ik graag alle records willen tonen die in de tabel ingevoerd zijn en de mogelijkheid om middels de filter Jaar en Week een selectie kan worden getoond. Als ik een record in de listbox aanklik, dat alle gegevens boven in het userform zichtbaar worden.

Wie van jullie is bereid mij hierbij te helpen?

Met vriendelijke groet,
Rene

Bijlagen

@emields: dat ziet er heel goed uit, is het ook mogelijk om de eerste regel van de tabel in de listbox niet te laten tonen? Dit ivm met de kopteksten boven de listbox.
De filter Jaar en week zijn nog leeg hoe krijg ik hier gegevens in. In de tabel kunnen straks meerdere jaren ingevuld worden.

Groet,
Rene

@Emields: Dank je vriendelijk. Ik kan hier wel mee stoeien, kolombreedte en dergelijke.....

Super bedankt!!

Groet,
Rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan