Dat bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik heb een spel gedownload met Kazza,toen het binnen was is het op een dat bestand blijven staan wat kan ik daarmee GR. Rama

Handmatig de extensie veranderen, kan nog wel eens lukken.
Dus als je weet dat die bv .JPG moet zijn, .DAT veranderen in .JPG

Ik heb geen idee wat voor extensie het moet wezen het is een pinball spel

Oke dat begrijp ik ,ik weet alleen niet hoe Ik heb nu staan : downloads 10615450776055877 43755 kb dat bestand Gr Rama

Geplaatst door rama
Oke dat begrijp ik ,ik weet alleen niet hoe Ik heb nu staan : downloads 10615450776055877 43755 kb dat bestand Gr Rama
Je bestand is waarschijnlijk nog niet compleet.
bestanden van Kazaa met de extentie .dat zijn tijdelijke bestanden.

Veranderen van de extentie kan je proberen door .dat te vervangen voor .exe of .zip of .rar enz....
Het kan ook nog een image zijn dan zou je zoiets als .iso of .img of .nrg moeten neerzetten.

Je hebt alleen een grote kans dat dit niet gaat werken, omdat het bestand niet compleet is.

Oke bedankt voor jullie antwoorden het zal inderdaad niet compleet zijn,hoewel die dat wel aan gaf. Gr Rama

Je kan van het bestand eerst ff een kopie maken en daarvan de extentie aanpassen.
Zo heb je nog een backup van het bestand.

Zoek nog even bij KaZaa naar het zelfde bestand, dan kan je helemaal rechts zien wat de extentie is.

meestal verandert .dat, als je download compleet is, weer naar de goede extensie als je kazaa na het downloaden uitschakelt en daarna weer in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan