.dat bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

elinkels

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2002
Hey ik wil graag mijn videokaart testen met 3dmark03
nu is het zo dat de bestanden .DAT zijn.Deze herkend mijn pc niet hoe krijg ik dit aan de gang.Moet ik een programma downloaden.............wat moet ik doen??

Ps wat zou een goede videokaart zijn als de test slecht uitvalt het liefst heb ik weer een nvidia??

pc gegevens:
-P4 2,8 800 mhz
-512mb ddr
-moederbord msi 865g neols2
-maxtor 120gb s-ata 8mb
-xfx nvidia mx420 64mb

groetjes Dave

Reageert er nog iemand of zo!!!!!!!!!!!!!!!!
Of zijn het alleen lezers en geen helpers.
Dacht dat dit helpmij.nl was??

grt

Doe even normaal zeg, we zijn niet tot antwoorden verplicht of zo. Als je op deze manier probeert te communiceren kun je beter ergens anders je problemen proberen op te lossen, zo gaan we niet met elkaar om.

hoezo?

Dit is gewoon VRIENDELIJK bedoelt hoor!!
Natuurlijk is het niet veplicht om te antwoorden
maar het is een beetje vreemd dat er bij andere gebruikers binnen 1 dag wel wordt gereageerd.

Dus ik hoop dat er iemand weet wat het probleem kan zijn??

GRT

Re: hoezo?

Geplaatst door elinkels
maar het is een beetje vreemd dat er bij andere gebruikers binnen 1 dag wel wordt gereageerd.

Misschien heeft het feit dat deze vraag al een poos de status "opgelost" heeft daar iets mee te maken?

Waarom verander je dat dan niet even?
Gewoon rechtonder op de pagina op "Vraag is niet opgelost" klikken. (Zou ik ook wel kunnen doen, maar vind het altijd netter dat aan de vraagsteller zelf over te laten.)

Als je er eens bij verteld om welk programma het gaat en waar je het gedownload hebt zou ons misschien al een heel stuk op weg helpen.
Ps: met een config zoals de uwe zal je je geen zorgen moeten maken over snelheid.

Groeten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan