"DAT." bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter apart
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apart

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2004
L.S.,
Sorry, als deze vraag hier niet thuis hoort, maar ik wil hem toch stellen.
Ik heb een CD-Rom gekregen met ca 100 foto's erop. Ze zijn genummerd ITEM0001.DAT en de pictogrammen zijn vierkantjes met puntjesmet een soort blad als achtergrond en een hoekje omgekruld. Wie kan mij vertellen hoe ik deze foto's kan openen? Ik heb al vanalles geprobeerd, in IrfanView in Media Player in PhotoShop in PaintShopPro, in Paint doch in geen enkel programma gaan ze open....Ra Ra.
Wie kan mij helpen?
b.v.d.
Apart

een .dat bestand kan van alles en nog wat zijn. (van tekst naar foto tot video)

Je zal even aan de "bron" moeten vragen met welk progje ze zijn gemaakt.

Een bypass is het rechtsklikken op een van de bestandjes en proberen met de optie "programma opsporen middels het w-w-w" het bijbehorende programma te vinden.

Plaats ook even een screendump van het pictogrammetje, misschien herkent iemand het pictogrammetje.

Als je in de verkenner met de muispijl op zo'n bestand gaat staan, wordt aangegeven hoe groot zo'n bestand is (of je kunt kiezen menu: Beeld > Details.
Kun je aangeven hoe groot de bestanden ongeveer zijn?

Valijn zei:
Als je in de verkenner met de muispijl op zo'n bestand gaat staan, wordt aangegeven hoe groot zo'n bestand is (of je kunt kiezen menu: Beeld > Details.
Kun je aangeven hoe groot de bestanden ongeveer zijn?

Het zijn gewone foto's gemaakt met een Digitale camera en de bestandjes zijn 41.3 kb groot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan