"dat" bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

eala-frisia

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
eala,

heb dit weekend wat muziek gedownload van kazaa lite,dat ging prima maar het vreemde is dat ik gelijk met de gedownloade nummers ook "dat" bestanden krijg b.v.
download11046211364 dat bestand 101kb.
kan ze ook niet rechtstreeks verwijderen(wel eerst naar m,n documentenmap en dan verwijderen)en niet openen.Als ik het rechtstreeks uit deze map wil verwijderen komt er een scherm "kan dit bestand niet verwijderen want het is door iemand anders of een programma in gebruik".als ik alle programma's sluit maakt dat niets uit, hoe kan dit en kan ik die "dat" bestanden zonder risico verwijderen.

freonlike groetnis. jangerben

:rolleyes:

Alle bestanden eindigend op *.dat zijn besanden die door Kazaa nog NIET voledig zijn gedownload, je kunt ze wel verwijderen maar dan verwijder je meteen een download die nog niet klaar is.
Dat wil je dus niet, als het bestand klaar is bij Kazaa dan wordt hetn vanzelf hernoemd naar het juiste bestand, als je zou kijken bij Kazaa of je nog downloads hebt lopen dat zijn dat dus die bestanden.

eala, bedankt . ik heb inderdaad nog nummers staan die nog gedownload moeten worden. opgelost.

groetnis

2005

wil me graag bij de wensen van jarno aansluiten en eltsenien it selfde tawinskje.
groetnis eala-frisia

Dat vinden we zeer prettig en dank je wel namens iedereen.
Als ik 1 advies mag geven dan zou ik alleen wel op deze site gewoon ABC proberen te gebruiken daar dan iedereen je snapt.

Je kan ook de dat vieuwer dit bij kazaa zit ingebouwd gebruiken om onafgedownloade files met de beluisteren of te zien of de kwaliteit goed is.

als je dat vieuwer nodig hebt en niet vindt, zoek dan met yahoo en je vindt dit freeware prog zo.

Dit is zeker mogelijk Ricky, als je de downloads wilt stoppen dan verwijder je gewoon de download in kazaa en dan verwijderd ook meteen het bijbehorende *.dat bestand.
Maar ja als je net een film aan het downloaden bent en die is bijna zover dan ben je alles kwijt van die file, oftewel dan moet je ook weer opnieuw beginnen met die file te downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan