DAT Files

Status
Niet open voor verdere reacties.

thaman667

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Hey, :)

Ik heb een vraagje,

ik heb een .dat file dat is opgedeeld in 6 segmenten, maar het moet 1 geheel worden in totaal 3 GB ongeveer (elke .dat segment is 600 MB)
Hoe kan ik ze allemaal bij elkaar krijgen??

Groetjes :)

Tja, in een dat(a) file kan van alles staan, en het is maar de vraag hoe je die aan elkaar kunt plakken.

Maar als het 'gewone' platte data in ascii formaat is kan je dat vanuit de command box doen.

Start een dos box (Start, Alle programma's, Bureau accessoires, Opdrachtprompt).
Met: copy deel1.dat+deel2.dat+deel3.dat+deel4.dat+deel5.dat+deel6.dat Newfile.dat
kan je de 6 bestanden samenvoegen.
Gebruik uiteraard de juiste bestandsnamen, en je moet wel in de juiste map staan.

Enige ervaring met dos commando's?

Maar in welk programma wil je vervolgens deze data file gaan openen?

Dank u voor de snelle reactie en nee heb geen ervaring met scripts maar ik ken CMD wel.
Ehm dit zijn .dat files voor het VST plugin genaamd Spectrasonics Atmosphere hier in staan alle presets enzo.
normaal pakt de install ding het goed uit maar die was mis gegaan en ik kan hem niet op nieuw instaleren...

Dan denk ik dat het handmatig samenvoegen via het copy commando ook niet de oplossing zal zijn.
Op zich hou je er wel één file aan over maar ik bijna 100% zeker dat je er niet mee zal kunnen.

Nb. dit heeft niets met scripts te maken overigens. Het is gewoon een dos commando.

Dan denk ik dat het handmatig samenvoegen via het copy commando ook niet de oplossing zal zijn.
Op zich hou je er wel één file aan over maar ik bijna 100% zeker dat je er niet mee zal kunnen.

Nb. dit heeft niets met scripts te maken overigens. Het is gewoon een dos commando.

Ok, ik heb ook al contact gehad met de company maar die zeggen dat het mij eigen schuld is en dus ben ik 250 euro kwijt...

Kunt u mij echt niet misschien helpen, ik ben hopeloos.

Kunt u anders een volledige beschrijvin van dat Command promt er neer zetten?? wat ik moet intype en waar enzo.

Laatst bewerkt:
Ok, ik heb ook al contact gehad met de company maar die zeggen dat het mij eigen schuld is en dus ben ik 250 euro kwijt...

Vreemde reactie. wat is er precies gebeurd?

T.a.v. het dos commando. Mail me even een prive mail (even op m'n naam klikken) dan reageer ik met een mail.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan