Dat ziet er vrolijk uit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elisa

Inventaris
Lid geworden
5 feb 2002
Beveiliging of Netwerk?

Hallo.............

Hieronder wilde ik een screentje plaatsen maar het uploaden gaat al een tijd niet goed. Kan dit met mijn netwerk te maken hebben?

In ieder geval heb ik in het foutenlogboek (toepassing) een bijna volle bladzijde met rode vraagtekens. Met een vermelding van gebruiker NT autority\Lokale service (bron userenv gebeurtenis 1500) niet aangemeld kan worden omdat het profiel niet kan worden geladen. Er wordt gezegd dat deze '?' moet controleren of hij wel met het netwerk verbonden is.
Deze '?' moet zich bij mij aanmelden :cool:

Detail: toegang geweigerd.

Deze foutmelding zie ik ook een paar keer staan met NT autority\netwerkservice.

Vervolgens wordt er bij mij vermeld dat het register van gebruiker Elisa is opgeslagen omdat het nog actief was enz enz en dat dit komt omdat er nog services als gebruikersaccount actief zijn :confused:

Hier snap ik echt niets van.
Wie wel?

Laatst bewerkt:
Elisa,
Welk plaatje????

Geplaatst door Elisa
Er zit wel wat te rood in onderstaand plaatje.
Kan iemand mij vertellen of dit onderwerp bij Netwerken of bij Veiligheid hoort?
Ik snap er eigenlijk niet zo veel van.

"Onderstaand plaatje" ?? niet groter maken dan 102,4 Kb

Grapjassen :D
Elisa: Hieronder wilde ik een screentje plaatsen maar het uploaden gaat al een tijd niet goed. Kan dit met mijn netwerk te maken hebben?
Dat was dus vraag 1 :)

Eens kijken of het nu wel lukt met dat plaatje.
Hopelijk springen jullier er dan ook weer zo snel in want ik zit wel mooi met dat probleem.

Dit is de 3e keer dat ik het probeer. Elders lukt het me wel. Hier niet. Vreemd.

Ik geef het op. Ik sluit deze vraag en ga naar Beveiliging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan