• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

data copiëren van ander tabblad en beveiliging document

Status
Niet open voor verdere reacties.

remco1001

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,
Ik kom gelukkig steeds een stukje verder dus dat is super van dit forum!, maar vragen mbt mijn project blijven er wel!

Ik heb de volgende twee vragen over mijn excel document:
1) graag zou ik willen dat standaard het jaarrooster naar de weekplanning gekopieërd wordt, maar dan wel dat mijn gemaakte layout en functie behouden blijven! Dus in het tabblad Jaarschema aanwezigheid staan collega's aangeduid met een 4 lettercode. Deze code is in de weekplanning weer terug te vinden. Het zou super zijn dat deze tabbladen standaard gevuld gaan worden met de aanwezigheid volgens het jaarschema.
Je mag dit in het orgineel aanpassen (de formule inbouwen) maar graag wel duidelijk laten zien hoe je het gedaan hebt zodat ik het de volgende keer ook kan!

2) graag zou ik wat willen beveiligen / niet zichtbaar willen maken in het document.
Ik heb een pulldown menu gemaakt volgens de functie gegevensvalidatie optie lijst. maar nu wil ik dat deze lijst niet meer zichtbaar is (alleen voor mij) Tevens wil ik dat de collega's alleen gebruik kunnen maken van de pulldown functie en dat ze niks kunnen veranderen in de layout!

Tevens wil ik het ook zo kunnen zetten dat het alleen zichtbaar is voor iedereen als alleen lezen! (hier mag je het ook aanpassen maar ook graag laten zien hoe zodat ik het de volgende keer zelf ook kan!)

Nou een heel verhaal, maar ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Bedankt

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan