• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data onder datumkolom combineren met data in relevante rijen

• Onderwerp starter Onderwerp starter TTBZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

TTBZ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 apr 2018
Beste mede-forummers,

Excuses voor de nogal cryptische titel, maar veel beter weet ik het ook niet te omschrijven. Het gaat om het volgende: Ik wil in een aparte sheet de relevante data voor een bepaalde dag laten zien. De data staan in meerdere kolommen op andere sheets. In de optimale situatie verschijnt er elke dag op de apart sheet een overzicht van de dagelijkse informatie.

Ter illustratie:

De data zoals ingevoerd op sheet 1
Capture.PNG

Het gewenste resultaat. De datum wordt weergeven door middel van =TODAY()
Capture1.PNG

Nu ben ik niet ervaren met Excel en Googelen leidt me naar een wirwar van codes die ik niet begrijp. Ik hoor graag suggesties over hoe dit aan te pakken en of dit überhaupt mogelijk is.

Niet alleen een cryptische titel, maar ook een cryptische beschrijving..

Post een voorbeeldbestand met daarbij je gewenste uitkomst

Een excel-voorbeeld werkt beter dan plaatjes, dit is tenslotte geen photoshop forum.

Omdat je nieuw bent hier (welkom), heb ik voor deze keer iets in elkaar gezet als startpunt. Bekijk maar eens.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan