Data op USB stick 'onzichtbaar'

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinBen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Beste forumlezers,

Tot gisteren werkte mijn USB stick perfect. Vandaag wilde ik hem weer gebruiken, maar nu lijkt hij leeg te zijn als ik de stick explore. Als ik onder 'my computer' rechts klik op de USB stick en naar 'properties' ga dan blijkt er nog wel een grote hoeveelheid data op te staan. Zou iemand mij uit de brand kunnen helpen en mij kunnen vertellen hoe ik weer bij mijn data kan??

Hartelijk dank,

RobinBen

misschien heb je ze verborgen. ga naar mapopties en dan 2de tabblad en dan naar benede scrollen en dan aanvinken verborgen bestanden weergeven

misschien heb je ze verborgen. ga naar mapopties en dan 2de tabblad en dan naar benede scrollen en dan aanvinken verborgen bestanden weergeven

Jos, bedankt voor je reactie. Heb het geprobeerd, maar mijn verborgen bestanden worden al weergegeven.

RobinBen

Hoorde trouwens net dat iemand mijn USB stick uit mijn laptop heeft gehaald terwijl deze uit stond. Het lijkt me onwaarschijnlijk, maar misschien heeft het er iets mee te maken??

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoorde trouwens net dat iemand mijn USB stick uit mijn laptop heeft gehaald terwijl deze uit stond. Het lijkt me onwaarschijnlijk, maar misschien heeft het er iets mee te maken??

kijk dat is gelijk een andere situwatie. ik heb dat ook eens gedaan en dan kunnen je bestanden zegmaar er voor de helft op komen te staan. dan valt er weinig meer aan te doen of iemand moet daar een oplossing voor weten.

LET OP!! niets erbijzetten!!

Goedenmiddag,

Het is ten eerste zeer belangrijk dat u niks op de USB stick zet. De usb stick is namelijk in de war en kan over uw oude bestanden heen schrijven. Zelf heb ik dit namelijk ook gehad!

Ik heb een klein programma om data te herstellen. Dit heeft bij mij ook prima gewerkt. Als u mij even een mailtje stuurt op mm-hardware-software@hetnet.nl dan zal ik u dat programma even mailen.

Groet,
Mathijs Mos :thumb:

Bedankt voor je reactie Mathijs, zou je mij dat programma zo snel mogelijk kunnen sturen?

Iedereen die nog suggesties heeft, graag blijven reageren!

Hartelijk dank!

Vergeet je dan niet je e-mail adres te sturen. Of mij een email te sturen?

MVG,
Mathijs Mos :thumb:

Een USB stick uit een apparaat trekken terwijl deze uit staat zou juist helemaal geen kwaad moeten kunnen, sterker nog het moet zelfs niets uitmaken als het apparaat aanstaat, immers USB is 'hot swappable'

Probeer de data eens terug te vinden met File recovery van PcInspector, die vindt data terug die al meerdere keren overschreven is.

http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm

Als het alleen om afbeeldingen gaat kan je ook nog 'Smart recovery' proberen van dezelfde firma

http://www.pcinspector.de/smart_media_recovery/nl/welcome.htm

Beide programma's zijn gratis en werken zonder beperkingen.

Speciaal voor Mhmos, het is op een forum normaal dat je de oplossing op het forum plaatst en niet via mail de oplossingen gaat aandragen.

Welkom op Helpmij.

De vraag is verplaatst naar de juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan