data plaatsen op SD kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Is het mogelijk om buiten foto bestanden of mp3 bestanden, data te plaatsen op een SD kaart, BV ik heb drivers in een bestand geplaatst die voor mijn nieuwe PC zijn en ik wens vervolgens het kaartje in mijn nieuwe PC plaatsen om die opnieuw te downloaden...

Het lukt niet om date op de kaart te plaatsen, hoe is het wel mogelijk ?

Ik denk wel dat dat moet lukken, maar misschien moet je eerst het kaartje formateren als FAT32.
Voor bv een telefoon is hij vaak geformateerd als FAT.

Mvg P

Dat gaat probleemloos, ongeacht welk bestandssyteem de SD kaart heeft, zolang het OS maar met het systeem overweg kan (FAT12, FAT16, FAT32, NTFS enz)

maestro12 zei:
Dat gaat probleemloos, ongeacht welk bestandssyteem de SD kaart heeft, zolang het OS maar met het systeem overweg kan (FAT12, FAT16, FAT32, NTFS enz)

Wanneer ik mijn geheugenkaartje heb geformateerd in mijn fototoestel(Nikon D70), lukt het me niet om data weg te schrijven vanuit mijn pc naar het kaartje.
En is mijn kaartje geformateerd in mijn pc, lukt herkent mijn fototoestel het kaartje niet.
En mijn toestel formateerd het als FAT.
Wat kan dan de oorzaak hiervan zijn?

Groetjes PAtrick

Dat ligt inderdaad waarschijnlijk aan de bestanden (boot) die je camera op de SD kaart plaatst.
Ik heb hier 2 digicam's beide met SD kaarten. De 'Kodak' kaart kan ik gewoon overal gebruiken, de Samsung kaart kan ik overal lezen, maar beschrijven kan alleen de camera.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan