• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data Processing

• Onderwerp starter Onderwerp starter jansm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jansm

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2014
Hallo allemaal,
toegevoegd een file met de bedoeling om een macro te maken waarbij gespeeld wordt met getallen om uiteindelijk een grafiek te produceren. De bedoeling staat in de file beschreven.
Wie zou mij kunnen helpen?

Mvg, jansm Bekijk bijlage TEST2.xlsm

Wil je er even een vraag van maken met waar je zoal tegenaan loopt en wat er dan niet lukt?

neem gewoon zelf een macrootje op en koppel die aan je knop. (eventueel een beetje aanpassen)

Hallo VenA, ik weet niet hoe ik een range in VBA dynamisch moet maken (aantal rijen is variabel) en hoe een grafiek te construeren.

Heb je de suggestie van sylvester-ponte al geprobeerd? Dus zelf even een macro opnemen. De code die je dan krijgt is wat rommelig maar wel een goed begin om te kijken hoe VBA werkt. Een grafiek kan je invoegen door jawel op invoegen te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan