Data Recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creativ3

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2008
Hey allemaal,

ik heb gisteren een aantal bestanden van me usb stick verwijderd maar ik kwam er onder het verwijderen achter dat er nog schooldingen op stonden (niet zo groot, onder de mb geloof ik) en ik heb gister al ge-googled naar data recovery voor de usb stick maar dat zijn trail versies, ik heb ook al hier iets op het forum gezien dat programma heete PC inspector maar dat werkte ook niet perfect.

Weet iemand misschien een ander programma waarmee ik ze terug kan halen, met die trail versies heb ik ze wel gezien maar kon ze niet downloaden naar de pc.

Alvast THX:thumb:

Hey allemaal,

ik heb gisteren een aantal bestanden van me usb stick verwijderd maar ik kwam er onder het verwijderen achter dat er nog schooldingen op stonden (niet zo groot, onder de mb geloof ik) en ik heb gister al ge-googled naar data recovery voor de usb stick maar dat zijn trail versies, ik heb ook al hier iets op het forum gezien dat programma heete PC inspector maar dat werkte ook niet perfect.

Weet iemand misschien een ander programma waarmee ik ze terug kan halen, met die trail versies heb ik ze wel gezien maar kon ze niet downloaden naar de pc.

Alvast THX:thumb:

hey Creativ

1.
stop je USB in de computer, ga naar deze computer, naar extra, naar mapopties,
vink het volgende uit: (dus geen vinkje ervoor)
- beveiligde besturingsysteembestande verbergen

vink hetvolgende aan:
- inhoud van systeemmappen weergeven

Selecteer tenslotte ook nog: verborgen mappen en bestanden weeergeven.
nu zie je op je USB de map Recycler, kijk hier eens in!!! (redelijke kans dat er wat in staat)

[vergeet niet de instellingen weer terug te zetten]

2.
Probeer PC File Recovery
is gratis en werkt perfect! en is geen trail

suc6!

is die File Recovery toevallig PC Inspector File Recovery, want daar zie ik me files niet meer die ik terug wilde:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan