data restore virus

• Onderwerp starter Onderwerp starter tipie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tipie

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2000
Beste Helpers,

Mijn pc is getroffen door een virus ( data restore )

Het volgende verschijnt steeds in beeld!

Harde schijf rotatiesnelheid daalde met 20%
Drive C initialiseren fout
Disk drive C:\ is onleesbaar
Systeembestanden zijn beschadigd. Systeem is instabiel.
GPU RAM temperatuur is ook een te hoge. Dringende RAM geheugen optimalisatie is nodig om falen van het systeem te voorkomen
Het probleem kan optreden als gevolg van het laden van uw besturingssysteem
RAM-geheugen snelheid is aanzienlijk afgenomen en kan een falen van het systeem veroorzaken
Harde schijf komt niet overeen met het systeem aanvragen
Beschadigde harde schijf gedetecteerd clusters. Prive-gegevens is in gevaar. Restore is vereist
C:\System32 drivers is beschadigd. Dit probleem kan leiden tot een falen van het systeem

Ik heb spyware docter geprobeerd en mbam en deze vinden van alles maar het lijkt of ik alle geinstalleerde programma`s ben kwijt geraakt en ook al mijn bestanden zijn niet meer zichtbaar.

Ik heb op internet al naar oplossingen gezocht maar niets helpt !!!

Ik ken maar 2 virussen die dit doen, en die zijn redelijk oud. Het is een BIOS Flasher die meestal in installers kruipt.
Het opnieuw installeren (of image van backup) is zeker nodig. Maar voor je dat doet moet je je BIOS terug flashen. De virus start Na 1 BOOT. Ik neem aan dat je niet op het internet kunt met die PC? Als dat wel kan ga dan naar de website van je BIOS en download de laatste versie (meestal komt dit al met een flash programma) Bij dell (als dit is wat je hebt) kan je op google naar DELL DRIVER UPDATE zoeken.
Mocht je die pc niet meer kunnen opstarten dan zal je hem opnieuw moeten installeren, dan terug opstarten en dan de BIOS proberen updaten. En Hooogstwaarschijnlijk zal je terug moeten installeren.

PS: Probeer mischien eerst je CMOS batterij in en uit te steken. Mocht het geen virus zijn dan zou dit kunnen helpen :D

Hopelijk gaat het lukken!

Gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
@Mik Zjegger

Dank voor je snelle reactie!!

Ik heb het grootste deel van mijn spullen terug de pc scant nu nog een keer met updates , en als alles meezit kan ik overal weer bij!

Nogmaals dank!

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Graag gedaan hoor, als je verder geen problemen meer hebt mag je zelf de status op opgelost zetten. :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan