tipie
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 okt 2000
Beste Helpers,
Mijn pc is getroffen door een virus ( data restore )
Het volgende verschijnt steeds in beeld!
Harde schijf rotatiesnelheid daalde met 20%
Drive C initialiseren fout
Disk drive C:\ is onleesbaar
Systeembestanden zijn beschadigd. Systeem is instabiel.
GPU RAM temperatuur is ook een te hoge. Dringende RAM geheugen optimalisatie is nodig om falen van het systeem te voorkomen
Het probleem kan optreden als gevolg van het laden van uw besturingssysteem
RAM-geheugen snelheid is aanzienlijk afgenomen en kan een falen van het systeem veroorzaken
Harde schijf komt niet overeen met het systeem aanvragen
Beschadigde harde schijf gedetecteerd clusters. Prive-gegevens is in gevaar. Restore is vereist
C:\System32 drivers is beschadigd. Dit probleem kan leiden tot een falen van het systeem
Ik heb spyware docter geprobeerd en mbam en deze vinden van alles maar het lijkt of ik alle geinstalleerde programma`s ben kwijt geraakt en ook al mijn bestanden zijn niet meer zichtbaar.
Ik heb op internet al naar oplossingen gezocht maar niets helpt !!!
Mijn pc is getroffen door een virus ( data restore )
Het volgende verschijnt steeds in beeld!
Harde schijf rotatiesnelheid daalde met 20%
Drive C initialiseren fout
Disk drive C:\ is onleesbaar
Systeembestanden zijn beschadigd. Systeem is instabiel.
GPU RAM temperatuur is ook een te hoge. Dringende RAM geheugen optimalisatie is nodig om falen van het systeem te voorkomen
Het probleem kan optreden als gevolg van het laden van uw besturingssysteem
RAM-geheugen snelheid is aanzienlijk afgenomen en kan een falen van het systeem veroorzaken
Harde schijf komt niet overeen met het systeem aanvragen
Beschadigde harde schijf gedetecteerd clusters. Prive-gegevens is in gevaar. Restore is vereist
C:\System32 drivers is beschadigd. Dit probleem kan leiden tot een falen van het systeem
Ik heb spyware docter geprobeerd en mbam en deze vinden van alles maar het lijkt of ik alle geinstalleerde programma`s ben kwijt geraakt en ook al mijn bestanden zijn niet meer zichtbaar.
Ik heb op internet al naar oplossingen gezocht maar niets helpt !!!