• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data sheet SOS nieuwe gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

skybles

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2014
Hi,

Misschien dat deze vraag al 100 keer gesteld is alleen ik weet simpelweg niet de juiste jargon en kan dus niet een goede instructie vinden. User forms?
Ook ben ik niet echt (echt niet) bekend met Macros maar absoluut bereid dingen uit te proberen als dit nodig is.

Wat ik nodig heb is een formulier die constant groeit. Bijgevoegd een voorbeeld van wat ik heb. Wat de bedoeling eigenlijk is, is dat ik elke keer een nieuwe gebruiker kan toevoegen zonder dat ik elke keer tabellen groter hoef te maken. Daarnaast zitten er een aantal gestandardiseerde antwoorden in mijn tabel en deze zou ik graag als dropdown oid willen toevoegen. Nou denk ik dat dit laatste mij wel zal lukken in Excel, maar het probleem waar ik tegen aan loop is het automatisch verkrijgen van een nieuwe rij binnen mijn tabel.

Kan iemand mij helpen?

Thnx,

Jil

Bekijk bijlage user sheet_example.xlsxBekijk bijlage user sheet_example.xlsx

Laatst bewerkt:
Hey Sylvester,

Super bedankt.
Snap alleen niet helemaal wat je nu precies gedaan hebt. Ik zie alleen dat er nu tabellen in staan. Of zit er nog iets achter?
Ik kan wel dropdowns maken in elke cel maar dat zou beteken dat ik voor elke nieuwe rij gegevens ik mijn tabel moet vergroten en ik de dropdown functie moet kopieren. Juist dat is te veel werk.
Wat ik wil is dat ik bijwijze van spreken elke keer op een plusje (oid) kan drukken en dan de velden kan invullen.

Jil

hey sylvester.
Ik weet niet helemaal wat je bedoeld met regels.

Ik heb het nu in ieder geval zelf opgelost door daad werkelijk drop downlists er in te gooien. Echter heb ik nog veel meer functies nodig maar ik zal zelf zoeken of een nieuwe topic openen.

Thnx in ieder geval!

Jil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan