• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Data sorteren in Pivot table an kolommen ernaast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mascotte1970

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2016
Hallo,

ik kan helaas geen voorbeeld toevoegen vanwege vertrouwelijke informatie die erin staat. Ik zal het probleem zo goed mogelijk proberen te beschrijven.
Ik heb 4 sheets, waarvan 2 "masterdata"zijn en 2 sheets zijn pivots van deze masterdata. Nu wil ik de informatie uit 1 pivot combineren met data uit de andere pivot en een van de masterdata sheets. Deze masterdata sheets zijn queries die helaas niet gekoppeld kunnen worden. Mijn idee is nu om 1 pivot te nemen en daarnaast met "VLOOKUP" alle andere data ernaast te zetten. Nu moet ik sorteren op een van de waardes die ik met de "VLOOKUP" functie naast de PIVOT heb geplaatst. Hoe kan ik nu sorteren zodat alle waardes (PIVOT en VLOOKUP) mee gesorteerd worden? Is dit wel mogelijk?

alvast bedankt voor jullie meedenken.

groetjes,

Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan